تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا : هر ساله از کشور عزیز ما ایران مسافران زیادی به خارج از کشور سفر می کنند تا هم در بین کارهایشان استراحتی کرده باشند و هم آشنایی با ملت های دیگر را برای خود داشته باشند . اکثر مسافران عزیز ما که برای سفر از کشور خارج می شوند بیشتر آمریکا را مقصد خود قرار می دهند که به نقاط مختلفی در آن سفر می کنند. خارج از قضه مسافرت گاهی افراد نیز قصد مهاجرت به این ایالت را دارند و از آنجایی که هر کس وسایل شخصی ای دارد که باید همیشه در کنار خودش داشته باشد از جمله وسایل منزل و …

فریت بار به امریکا

این وسایل باید به آمریکا انتقال داده شود و برای اینکار باید یک شرکت معتبری وجود داشته باشد که تمام کار های اداری و بسته بندی را انجام دهد تا لوازم را به این کشور انتقال دهد.

فریت بار به آمریکا

طبق آماری که در دست داریم اکثر مسافران و مهاجرانی که در خواست فریت بار از ایران به آمریکا را دارند بیشتر مقصد آنها ایالت کالیفرنا و دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو می باشد. اضافه می کنیم که ورود لوازم شخصی و لوازم منزل برای ایالت آمریکا رایگان می باشد. بعضی از افرادی ک از این امر آگاهی ندارند در این باور می باشند که اگر به آمریکا مسافرت طولانی و یا مهاجرت کنند لوازم خود را نمی توانند وارد آنجا کنند در حالی که اینگونه نمی باشد و می توانند لوازم خود را رایگان وارد این ایالت کنند.

البته این برای زمانی است که شما لوازم کارکرده و دست دوم را برای آمریکا وارد کنید و بعد از رسیدن بار به فرودگاه های آمریکا آنهارا تحویل بگیرید اینگونه  لوازم هیچ گونه هزینه گمرکی ندارد و شما براحتی می توانید لوازم شخصی و اثاث منزل خود را به آمریکا فریت کنید.

ارسال مواد غذایی به آمریکا ( فریت بار مواد غذایی به آمریکا )

سوالی که اکثر مراجعه کنندگان به شرکت هوایی از ما می پرسند این می باشد که آیا مواد غذایی را می توانیم وارد این کشور بکنیم یا نه ؟

در جواب این سوال ما باید به شما بگوییم که در رابطه با گمرک و فرودگاه هر کشوری دارای قوانین خاص خود می باشد اما در حالت کلی می توان گفت که ارسال مواد غذایی در بین بار بسیار حساس و مشکل می باشد حتی ممکن است اگر کادر بازرسی گمرک از وجود مواد غذایی در بار خبر دار شوند مواد غذایی را دور می ریزند و برای گیرنده بار مشکل ساز خواهد بود .

توصیه شرکت ارسال بار هوایی ما به شما این است که مواد غذایی خود را در صورت موجود بودن در بار های خود قرار ندهیدحتی اگر مواد غذایی شما اندک و ناچیز باشد . اما گاهی از مسافران اصرار دارند که مواد غذایی با خود ببرند در اینگونه موارد ما به شما توصیه می کنیم کهخ آن مواد غذایی را در جعبه ای جداگانه بگذارید که یافتن آن برای شما راحتتر باشد و دیگر لازم نباشد در میان بارهای خود به دنبال غذا باشید .

ارسال اشیا قدیمی ( فریت بار اشیا قدیمی )

بعضی از افراد هستند که به اشیا قدیمی علاقه ی خاصی دارند و آنها را خریداری کرده و در خانه خود نگه می دارند اینگونه افراد در هنگام مهاجرت به ایالت آمریکا دوست دارند تا این اشیا قدیمی را نیز با خود ببرند. برای این کار شما باید از میراث فرهنگی مجوز آن را دریافت کنید حتی اگر اشیایی که شما دارید ارزش مادی و معنوی زیادی هم نباشد تا بتوانید آن را از کشور خارج کنید .

مراحل گوناگون فریت بار به آمریکا (مراحل ارسال بار به آمریکا )

دریافت بار پس از فریت بار به آمریکا

زمانی که بار ارسال شده به یکی از شهر های آمریکا به مقصد رسید باید طی ۴۸ ساعت آه را از گمرک مقصد دریافت کنید وگرنه به انبار تحویل داده می شود . برای دریافت کالای خود از گمرک اولین قدیم این می باشد که مامور گمرک مدارک شما را چک خواهد کرد که باید اسم و فامیل و آدرس گیرنده با مدارک موجود در بار نامه گیرنده یکی باشد . در غعیر این صورت بار تحویل نمی گردد.

دریافت بار پس از فریت بار به آمریکا

در حالت دوم بارهای ارسالی به آمریکا به وزارت کشاورزی آن وابسطه است که باید ارزیاب گمرک این بار را بازرسی کند در اینجا هدف از بازرسی این می باشد که محموله فرستده شده از هرگونه حشره و میکروب تمیز باشد و مشکلی برایشان پیش نیاید .

دریافت بار بعد از ارسال به آمریکا

در این مرحله بعد از رسیدن بار به مقصد بازرس گمرک وسایل شما را بررسی خواهد کرد که شاید ممکن است صندوق را باز کند و به دقت بار را مورد بازبینی قرار دهد که این برای این است که مامور گمرک می خواهد بداند که درون صندوق ها فقط لوازم شخصی و اثاث منزل است و چیز دیگری وجود ندارد.

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا، قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا : کشور استرالیا نیز مانند بعضی از کشورها بسیار مهاجر پذیر می باشد و مکان های گردشگری جالبی را دارد که باعث جذب مسافر و گردگشر می شود که هر ساله به آنجا مسافارت می کنند. تعدا بیشتری از افراد کشور ما برای مسافرت به این کشور می روند و در شهرهای آنها به گردش می پردازند. بهتر است اضافه کنیم که استرالیا از نظر وسعت در مقام ششم دنیا قرار دارد . کشور استرالیا به سرزمین کانگروها معروف است .

ارسال بار به استرالیا

هر سال به تعداد این مهاجران و مسافران افزوده می شود و درخواست اقامت دائم در این کشور زیاد می باشد . به هنگام مهاجرت به این کشور مهاجران باید لوازم و اثا منزل خود را نیز به همراه خود وارد این کشور کنند که یکی از نگرانی های بزرگ مهاجران می باشد . اکثر مهاجران نگران این مسئله می باشند که در هنگام جابجایی وسایل و. لوازم آهنا مورد آسیب دیدگی قرار می گیرد که ما در این مطالب ارسال بار به استرالیا را به شما آموزش می دهیم .

روش های نوین ارسال بار به استرالیا

همانور که آگاهی دارید ارسال بار از یک نقطه دنیا به نقطه دیگر از سه راه امکان پذیر است که در اینجا ما ارسال ربار به استرالیا را بررسی می کنیم.

ارسال بار به کشور استرالیا از طریق راه های زمینی

همه ما آگاهی داریم که استرالیا یک جزیره می باشد و راه زمینی از یک کشور دیگر به این کشور وجود ندارد پس به این نتیجه می رسیم که راه زمینی برای ارسال بار به استرالیا حذف می شود.

 ارسال بار به استرالیا از طریق دریا

برای ارسال به این کشور می توانیم از کشتی های بزرگ برای حمل بار و یا کشتی های مسافر بری استفاده کرد .

ارسال بار به استرالیا از طریق هوایی

راه دیگر برای ارسال بار به کشور استرالیا از طریق هواپیما می باشد که طبق آمار امن ترین را برای اترسال بار به این کشور می باشد که در ادامه مطالبمان بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد.

ارسال بار به استرالیا – فریت بار به استرالیا

بهتر است واژه فریت بار را تعریف کنیم ، به ارسال بار از طریق هواپیما را فریت بار می گویند . فریت بار به استرالیا یعنی اراسل کردن بار به کشور استرالیا از طریق هوایی و با استفاده از هواپیماهای باری یک راه بسیار امن و آسان می باشد که اکثر مردم دنیا از این روش استفاده می کنند . مسافران عزیز کشور ما که قصد مسافرت به این کشور را دارید با مراجعه به شرکت هوایی ما بهترین راهنمایی را از طرف ما نسبت به ارسال بار به این کشور دریافت کنید .

خدمات شرکت هوایی به ارسال بار به استرالیا

  • اسباب و وسایل منزل باید در خانه بصورت استاندارد و منظم بسته بندی شوند خصوصا در مورد ظروف های شکستنی باید بیشتر دقت کرد.
  • بارگیری جهت ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به استرالیا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه برای ارسال بار به استرالیا: شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به استرالیا را برای شما تهیه می کند.

قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا

ملبورن ، سیدنی ، آدلاید ، پرت و … از جمله شهخر هایی می باشند که مسافران کشور ما بیشتر به آنجا می روند . باید بگوییم که برای ارسال بار به شهر های گوناگون این کشور باید هزینه های متفاوتی را تقبل کنید. و اگر می خواهید قیمت دقیق آنرا بدانید باید شهر مقصد را انتخاب کرده و به شرکت اعلام کنید و هزینه های شما بررسی گردد و اعلام شود . این تفاوت به این دلیل است که شهر های استرالیا با فاصله زیادی از هم قرار دارند که باعث اختلاف هزینه با یکدیگر می شود.

حساسیت های گمرکی استرالیا به محموله ی آلوده

حساسیت بسیار بزرگی که گمرک این کشور برا محموله های ورودی دارد این است که کالای وارد شده نباید هیچ میکروب و آلودگی داشته باشد . و اگر چنین موردی پیش بیاید آن کالا را در جایی که مخصوص آن در نظر گرفته اند قرنطینه می کنند . کالایی که با بسته بندی چوبی به آنجا ارسال مکی گردد باید کاملا سم پاشی و ضد عفونی گردد .

شما عزیزان و مهاجران محترم به کشور استرالیا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسافرت به این کشور را به دفاتر خدمات ما در سرتاسر کشور مراجعه کنید.

فریت بار به کانادا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار به کانادا 

فریت بار به کانادا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا : ارسال بار هوایی به کانادا با هواپیما: کانادا کشوری زیبا و گردشگر پذیر می باشد که هر ساله تعداد زیادی از ایرانی ها برای مسافرت و گردش به این کشور می روند . گاهی نیز برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند که در این مقاله با شما در باری این کشور بحث می کنیم با ما همراه باشید.

فریت بار به کانادا

موقعیت کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی

همانطور که میدانید این کشور در قاره آمریکا قرار دارد وتعداد استان هایی که در این کشور می باشد ۱۰ تا می باشد . کانادا از سه قلمرو تشکیل شده است .

کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی اینگونه است که از دو طرف با اقیانوس های اطلس و آرام متصل است و از طرف شمال به  اقیانوس منجمد شمالی وصل است این کشور تنها همسایه ای که دارد از جنوب به ایالت متحده آمریکا متصل است . پایتخت این کشور شهر آواتا می باشد که مساحت آن ۲۷۷۸ کیلومتر مربع می باشد که از نظر وسعیت چهارمین شهر کانادا می باشد . کشور کانادا حدودا دارای ۳۵ میلیون نفر جمعیت می باشد و واحد پول این کشور دلار کانادا است و کشوری بسیار گردشگر پذیر می باشد.

• کانادا یکی از کشورهایی می باشد که بسیار مهاجر پذیر است .

نکات مهم فریت بار به کانادا

در کشور کانادا شهرهای زیبا و بزرگی وجود دارد که باعث شده مهاجرت و مسافرت به این کشور زیاد باشد . مهاجرانی که برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند و اقدام به اینکار می کنند بعد از انجام امورات اداری و گرفتن ویزا برای وارد شدن به ای کشور باید لوازم شخصی و اثاث منزل خود را به این کشور نیز انتقال دهند که این کار را بهتر است به شرکت هوایی ما بسپارید تا از سالم رسیدن اثاث خود مطمئن باشید .

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

مهاجران کشور کانادا باید توجه داشته باشند که بعد از اینکه بارشان به یکی از شهر های کانادا فریت شد حتما مدارکی مانند لیست بسته بندی و بارنامه را به مهاجر تحویل می دهند که در هنگام دریافت بار از فرودگاه لازم است به همراه داشته باشید . بعد از رسیدن بار به فرودگاه مقصد بار شما باید طی ۴۸ ساعت دریافت گردد اگر در این مدت به دریافت بار اقدام نکنید به ازای حجم و بار و مدت زمانی که کالای شما در فرودگاه انبار می شود هزینه انبارداری از شما گرفته خواهد شد . دئر صورت ممکن بلافاصله بعد از رسیدن بار به مقصد اقدام به دریافت آن کنید .

از دیگر خدمات شرکت بار هوایی ما برای اراسل بار شما به کانادا

  • اسباب و وسایل منزل باید در خانه بصورت استاندارد و منظم بسته بندی شوند خصوصا در مورد ظروف های شکستنی باید بیشتر دقت کرد.
  • بارگیری جهت ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به کانادا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه برای ارسال بار به کانادا: شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کانادا را برای شما تهیه می کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما  در آسان کارگو تماس حاصل فرمایید .

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی


بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی : در جابجایی بسته بندی لامپ کار بسیار آسان و ساده ای است . برای یک جابجایی ایمن تنها کافی است که چند قاعده ایمنی را رعایت و تمامی منابع شکننده و حساس نور را دنبال کنید , با رعایت تمامی این اصول وسایلی که به منزل جدید حمل کرده اید کاملا سالم به مقصد خواهد رسید . جدا از شکنندگی , نکته دیگری برای بسته بندی لامپ برای اسباب کشی وجود درارد که چراغ های رومیزی , چراغ های خانه و لوستر ها از شکل عجیب و نامنظم تشکیل شده است , بنابر این برای یک بسته بندی دقیق و ایمن نیاز به توجه بیشتر خواهید داشت .

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی

جهت بسته بندی اصولی و استاندارد انواع لوستر با شرکت باربری و اتوبار آسمان بار تهران بزرگ تماس بگیرید

چگونگی بسته بندی لامپ برای جابجایی

برای این که تمامی لامپ ها و وسایلی نظیر آن ( لوستر , چراغ میزی ) بدون هیچ گونه صدمه ای در هنگام جابجایی به خانه جدید انتقال یابد , باید کار بسته بندی را به خوبی انجام دهید .

در هنگام بسته بندی لامپ ها تمامی موارد زیر را گام به گام دنبال و انجام دهید .

استفاده از جعبه اصلی برای بسته بندی لامپ

اگر جعبه اصلی لامپ را نگه داشته اید بهترین کار استفاده از جعبه ی خود لامپ است در این صورت نیمی از کار بسته بندی را انجام دا ده اید . ولی اگر هنگام خریداری لامپ ها جعبه های آن را دور انداخته اید , باید جعبه های مقوایی هم اندازه لامپ ها به ویژه چراغ های رومیزی و آباژور متناسب هستند , پیدا کنید . برای انتخاب جعبع و کارتن مناسب لامپ های خود کاملا دست شما باز است ولی بهتر است که ترفند ها را انجام دهید , برای انتخاب کارتن و جعبه مناسب اتمپ های خود بهتر است که لامپ های خود را اندازه گیری کنید و کارتن متناسب با لامپ خود را از شرکت های باربری و اتوبار محلی خود خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که تمامی لامپ های شما با هر شکل و اندازه در داخل جعبه قرار می گیرد .

برای بسته بندی لامپ ها بهترین کاغذ , کاغذ بسته بندی نرم و سفید می باشد . به این نکته توجه کنید که برای بسته بندی لامپ ها از روزنامه استفاده نکنید , این کار باعث چسبیدن لکه های جوهری بر روی لامپ شما باقی بگذارد .

لوازم بسته بندی در بسته بندی لامپ

بسته بندی حباب دار و یا پلاستیک های حباب دار در بهترین محافظ در بسته بندی وسایل شکننده و حساس مانند بسته بندی لامپ ها در هنگام جابجایی اثاثیه می باشد .قبل از شروع بسته بندی از یک شرکت اتوبار و حمل بار چندین رول از این بسته های حباب دار و پلاستیکی تهیه کنید .

چسب بسته بندی

در هنگام بسته بندی لامپ های پایه دار و ظریف و یا یک لوستر زیبا مستقیم نوار چسب را بر روی آنها نزنید . پس از اینکه لامپ ها را در ردون کاغذ بسته بندی حباب دار پیچیدید برای محکم شدن لز چسب استفاده کنید . بعلاوه بعد از اینکه لامپ را درون جعبه قرار دادید برای محک شدن و باز نشدن در کارتن از چسب استفاده کنید .

ماژیک و یا برچسب

برچسب گذاری جعبه های اثاثیه بسیار مهم است . زیرا با مشخص بودن اثاثیه درون جعبه ها باربران در هنگام جابجایی به بار های شکنده توجه ویژه ای می کنند .

بسته بندی لامپ در اسباب کشی

قبل از بسته بندی جعبه ها ی مورد نیاز برای بسته بندی لامپ ها را آماده کنید . جعبه ای که برای بسته بندی لامپ استفاده می کنید را با نوار با کیفیت کف آن را محکم کنید . حتی اگر فکر می کنید جعبه دهای بسته بندی شما با نام تجاری جدید است نیز انجام دهید .


راه های بسیار مختلفی با توجه به مدل – نام تجاری و طراحی لامپ های شما برای بسته بندی لوستر وجود دارد . مثلا امکان دارد که برای انجام این کار بعضی از قطعات لوستر را مجبور باشید که باز کنید , یا مجبور باشید که لامپ را به منظور تنظیم آن را فقط بلند کنید . ممکن است که آباژور و چراغ های رومیزی ویا شب خواب ها فریم های فلزی “u” شکل بوده و یا در فریم های پلاستیکی که در خود حباب لامپ را قرار می دهمد باشد .

ازلامپ پایه را جدا کرده و آن را اکنون کنار بگذارید .

نکات بسیار مهم و تاثیر گذار در بسته بندی لامپ

لامپ را به منظور بسته بندی باز کنید .

  • امکان این وجود دارد که لامپ ها بسیار شکننده بوده و شانس خوبی که وجود دارد این است که در جابه جایی آنها زندگی نمی کنند .
  • امکان این وجود دارد که در خرید لامپ صرفه جویی کرده . در صورتی که آنها کاملا قابل استفاده می باشند امکان ندارد آنها را دور بیندازید . برای بسته بندی مجدد لامپ آنها را نگه داشته تا آنها را برای هرگونه جابه جایی اختمالی در اختیار داشته باشید .
  • اگر تعداد ۹ لامپ را در بسته بندی حباب دارد بپیچید و آنها را با دقت کامل در درون یک جعبه ی مخصوص قرار دهید که فقط از موارد شکننده موارد بسیار مهم شامل آنها باشد .

بسته بندی لوستر در اثاث کشی

بسته بندی حباب لامپ در بسته بندی لامپ

برای پوشاندن حباب ها و لبه های آن به صورت چند لایه از کاغذ بسته بندی استفاده کنید , سپس برای محافظت بیشتر از چندین ورقه ی پلاستیک حباب دار استفاده کنید . اگر تعداد حباب ها متعدد بود , امتحان کنید که آنها را می توان در درون یکدیگر قرار دهید تا زمان و فضای بیشتری برای صرفه جویی در اختیار شما قرار بگیرد . فقط کافی است که فضای بین آنها را کاملا پر کنید . تلاش کنید که برای یک جابه جایی اثاثیه ایمن و بدون دردسر , حالت بی حرکتی کامل در داخل جعبه حمل ایجاد کنید . دوباره , با روزنامه های مچاله شده فضای خالی را در داخل جعبه و با استفاده از کاغذ بسته بندی شده ما بین آنها را کاملا پر کنید .

اغلقب لامپ ها دارای وزن های سبک و بسیار ظریفی می باشند . با این حال در آخر مطمئن گردید که در بالای جعبه ی بسته بندی در طول و مدت حمل و نقل , هیچ چیزی قرار نخواهد گرفت .

اسباب کشی ادارت , جابجایی اداری

اسباب کشی ادارت , جابجایی اداری

اسباب کشی اداری , جابجایی ادارات , بسته بندی لوازم اداری جهت جابجایی : بسیاری از افراد زمانی که نام اسباب کشی را می شوند به یاد اسباب کشی خانه می افتند ولی همیشه اینگونه نیست و ممکن است در شرکت یا اداره نیز احتیاج به جابه جایی وجود داشته باشد. البته نباید فراموش کنید که اسباب کشی در اداره با خانه متفاوت است چون معمولا در چنین محیط های لوازم ضروری و باارزش های زیادی وجود دارد و مفقود شدن هر کدام از آن ها می تواند منجر به بروز خسارت برای شرکت و اداره باشد.

اسباب کشی ادارات

زمانی که تصمیم به جابه جایی اداره را داشته باشید معمولا سوال های زیادی در ذهن به وجود می آید که شامل گزینه های زیر است:

  • چطور می توانیم این کار را انجام بدهیم؟
  • چگونه در زمان جابه جایی به مشتریان خود پاسخ بدهیم؟
  • چگونه بدون گم شدن اسناد همه ی مدارک و لوازم شرکت را جابه جا کنیم؟
  • و….

زمانی که این سوال ها به وجود می آید ممکن است در تصمیم تردیدهای را به وجود بیاورد. ولی اگر یک برنامه ریزی صحیح را داشته باشید می توانید با کم ترین میزان تاثیرهای منفی این کار را به خوبی به پایان برسانید.

بهترین شرکت باربری و اتوبار را انتخاب کنید . تا در امر اسباب کشی ادارت به شما کمک و راهنمایی کند .

برنامه ریزی را فراموش نکنید

پیش از انجام هر کاری شاید باید یک برنامه ریزی را برای خودتان داشته باشید. مخصوصا زمانی که تصمیم می گیرید تا یک برنامه ریزی اداری را انجام بدهید. شک نکنید که اگر آشفتگی و بهم ریختگی وجود داشته باشد می تواند علاوه بر اینکه برای کسب و کار اثرات ناخوشایندی را به همراه داشته باشد بلکه پروسه اسباب کشی را طولانی تر نماید.

پیش از اینکه اسباب کشی اداره را انجام دهید ، از هفته های قبل کارکنان را مطلع نمایید . شما با اینکار سبب می شوید که به صورت اتوماتیک بسیاری از کارها انجام شوند. همچنین به صورت خودکار پرونده های کاری و اسناد با کمک کارمندان و اعضای شرکت برای انتقال به محل جدید آماده می شوند. می توانید برای اینکار از جلسه های عمومی هم استفاده نمایید یا اینکه به واسطه اس ام اس و ایمیل به کارکنان اطلاع بدهید.

محل جدید شرکت تان را اماده نمایید

یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن دقت فراوانی را داشته باشید. از تمامی قسمت های محل جدید بازدید نمایید و این اطمینان را به وجود بیاورید که می تواند به نیازهای شما پاسخ بدهد و به دقت به ارزیابی وسایل و تجهیزات بپردازید.

  1. آیا ساختمان جدیدی که شما انتخاب کرده اید به مواردی چون نقاشی، رنگ و… نیاز دارد؟
  2. ساختمان را از نظر تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ،شبکه و خط های تلفن ارزیابی نمایید.
  3. چگونگی چیدمان و محل قرار گرفتن واحدهای مختلف را مشخص نمایید.
  4. آیا سرویس بهداشتی محل جدید در جای مناسبی قرار دارد؟
  5. آیا آبدارخانه محل جدید می تواند به نیازهای شرکت پاسخ بدهد؟

بسته بندی اداری

هزینه اسباب کشی اداری

مرحله اساسی به بسته بندی اثاثیه مرتبط می باشد. شما می توانید از کارمندان خود درخواست کنید تا آن ها شما را در این امر همراهی کنند و به آن ها یادآوری نمایید که بر روی هر کارتن دقیقا بنویسند که چه چیزی درون آن قرار داشته است. مطمئن باشید که این وسایل برای زمان زیادی درون جعبه نمی مانند ولی با اینکار شما در زمان چیدمان اصلا دچار سردرگمی نمی شوید.