تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

کانتینر ۴۰ فوت

کانتینر ۴۰ فوت

کانتینر ۴۰ فوت , ۴۰ feet container , گروه صنعتی ایرانا سازه  : کانتینر ها در ابعاد استاندارد و خاصی طراحی می شوند که جهت انتقال و جابه جایی کالاها مورد استفاده قرار می گیرند . ۴۰ فوت بودن کانتینر ها به این معناست که ابعاد استاندارد این کانتینرها در ۲٫۵ * ۱۲ است که یکی از پرکاربردترین کانتینرها به شمار می روند . و از آن ها برای حمل و نقل کالا چه به صورت زمینی و دریایی , استفاده می کنند . زمانی که ابعاد کانتینر ها بزرگ باشد کالاهای زیادی را می توان در آن ها جا داد . ابعاد این دسته از کانتینر ها به گونه ای طراحی شده است که بتوانند به خوبی روی کفه تریلی جای بگیرند . تنها تمایز این کانتینر با دیگر کانتینر ها در ابعاد آن هاست . در هر گوشه ی کانتینرها بخش هایی اختصاص داده شده است که جهت اتصال قلاب های جرثقیل , بستن و بارگیری اتصال به آسانی انجام می گیرد .

بدنه ی این نوع از کانتینر ها از ورق های آهنی که فرم دار و سنگین هستند ساخته شده است و این امر سبب می شود که در مقابل ضربه , سرقت و نفوذ آب مقاوم تر باشند . این ورقه های از طریق جوش خوردن به هم وصل می شوند و برای اینکه از زنگ زدگی جلوگیری شود در آن ها آستری به کار گرفته می شود که خود از جنس زنگ زده باشند . کانتینرها از ابتدای پیدایش از چوب ساخته می شدند ولی بعدا از آهن ساخته شدند . کانتینرهایی مقاوم هستند که از جنس فایبر گلاس باشند که ضمن جابه جایی آسان آن ها مقاوم نیز هستند . اما کانتینر هایی که از جنس آلومینیوم هستند مقاومت بالاتری دارند و سبک نیز هستند و به آسانی می توان ان ها را حمل و نقل کرد .


انواع کانتینر ۴۰ فوت , ۴۰ feet container

کانتینرها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند از جمله کانتینر ۲۰ فوت , کانتینر روباز , کانتینر یخچال دار , حرارتی , مخزنی و .. . دو نوع کانتینر ۴۰ فوتی وجود دارد که تنها تفاوت آن ها در ارتفاعشان است که ارتفاع یکی ۲٫۹ و ارتفاع دیگری ۲٫۶ است . که از این دو نوع کانتینر ۴۰ فوتی بیشتر آن کانتینری مورد استفاده است که ارتفاعی در حدود ۲٫۶ متری دارد و به عنوان یک کانتینر استاندارد و شاخص مورد استفاده قرار می گیرد .

دلیل استفاده از کانتینر ۴۰ متری

سوالی که به ذهنتان شاید خطور کند این است که چرا باید از کانتینرها استفاده کنیم و در پاسخ باید بگوییم یکی از دلایل مهم استفاده از کانتینر ۴۰ فوت حمل و نقل سریع و آسان یک جای کالا چه از طریق دریایی , زمینی و در برخی موارد هوایی نیز می توان از کانتینر ها استفاده کرد . استفاده از کانتینر ها سبب می شود که از سرقت محصولات جلوگیری شود , امکان آمارگیری کالاهای ارسالی , قابلیت حمل کالا و محصولات به صورت یکجا , راحتی در بارگیری و .. کانتینر ۴۰ فوت علاوه بر اینکه در حمل و نقل کالا نقش اساسی دارد از آن ها می توان به عنوان انباری نیز استفاده کرد .

قیمت کانتینر ۴۰ فوت و خرید آن

اگر شما به هر دلیلی نیاز به خرید کانتینر دارید و هیچ اطلاعاتی راجب کانتینر ها ندارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که با مشاوران و کارشناسان فروش ما در مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرید تا هم از قیمت کانتینر آگاه شوید و هم خرید مناسبتر را انجام دهید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید .

کانتینر ۲۰ فوت

کانتینر ۲۰ فوت

کانتینر ۲۰ فوت – ۲۰ feet container , گروه صنعتی ایرانا سازه  : کانتینر ها به مکعب های آهنی غیرقابل نفوذ و محکمی گفته می شود که از آن ها برای حمل و نگه داری کالاهای تجاری استفاده می شود که در اندازه های مختلف طراحی می شوند . کانتینر ۲۰ فوت نیز به طول ۶ متر و با عرضی در حدود ۲٫۴ متر و با ارتفاعی نزدیک ۲٫۷۵ متر که از آن برای حمل کلا با کشتی , و یا حمل نقل زمینی استفاده می کند. این کانتینرها به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی می توانند روی کفی تریلی جا بگیرند و هیچ محدودیتی از لحاظ طول و عرض ایجاد نمی کنند . در ۴ گوشه ی کانتینرهای ۲۰ فوتی جایی برای اتصال قلاب های بارگیری و مکانی برای بستن کانتینر اختصاص داده شده است . همچنین به گوه ای طراحی شده اند که ضد سرقت هستند مهمتر از همه این که از این کانتینرها بیشر در کیوسک های خدماتی و یا به عنوان فروشگاه , سازه های مسکونی و .. استفاده می شود .

کانتینر 20 فوت , 20 feet container

کانتینر ۲۰ فوت , ۲۰ feet container

مزایای حمل با کانتینر ۲۰ فوت , ۲۰ feet container

  • کاستن از خسارت های ناشی از سرقت , خراب شدن یا شکستگی
  • کم کردن هزینه های بارگیری , تخلیه , بسته بندی کالاها
  • حمل یکجای بار توسط کانتنینر
  • سرعت بالای تخلیه و بارگیری
  • بیمه کردن بار
  • حمل با کانتینر این مزیت را دارد که امکان تحویل سریع کالا از محل تولید به مصرف را ایجاد می کند .

قیمت کانتینر ۲۰ فوت در ایرانا سازه

برای خرید این محصول باید ابتدا آگاهی های لازم را در خصوص انواع کانتینر کسب کنید و سپس به نکاتی چون سال تولید , کاربرد کانتینر , نوع سازه , سالم بودن سازه و .. توجه کنید . قیمت این نوع از کانتینرها بسته به کاربردی که دارند و همچنین مواد به کار رفته در آن ها , ابعاد آن ها و .. بستگی دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر اطز نحوه ی خرید این محصول , مشاوره های لازم , قیمت کانتینر ۲۰ فوت , کانتینر دست دوم ۲۰ فوت و .. با کارشناسان فروش و طراحان مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .

کانکس ۴۰ متری

کانکس ۴۰ متری

کانکس ۴۰ متری , قیمت کانکس ۴۰ متری دست دوم , خرید و فروش کانکس ۴۰ متری , ایرانا سازه ,: کانکس ۴۰ متری یکی از محصولات تولیدی شده در مجوعه کانکس سازی ایرانا سازه می باشد.
قیمت کانکس 40 متری دست دوم

قیمت کانکس ۴۰ متری دست دوم


دسته بندی کانکس ها

کانکس ها در تقسیم بندی ابعادی در ۳ دسته زیر قرار می گیرند :

۱- کانکس های سایز کوچک

این کانکس ها دارای ابعاد و اندازه های کوچک می باشند ، دارای حجم کاری کمتری بوده و اغلب کانکس های ساخته شده در گروه صنعتی ایرانا سازه از این نوع می باشند ، کانکس های زیر در این دسته بندی قرار می گیرند :

  • کانکس سرویس بهداشتی
  • کانکس نگهبانی
  • کانکس حمام
  • کانکس بلیط فروشی
  • کانکس برجک نگهبانی
  • کانکس خودپرداز بانکی
  • کانکس گلفروشی
  • کانکس ۴ متری
  • کانکس کاروان
  • آلاچیق چوبی

۲- کانکس های سایز متوسط

این نوع کانکس ها دارای ابعاد و اندازه های متوسط بوده و بسته به محل قرار گیری و کاربردی که دارند ، طراحی و ساخته می شوند ، کانکس های زیر در این دسته بندی قرار می گیرند :

  • کانکس مسکونی
  • کانکس ویلایی کوچک
  • کانکی اداری
  • کانکس کارگاهی
  • کانکس مدیریتی
  • کانکس فست فود
  • کانکس فروشگاهی
  • کانکی ۶ متری
  • و…

۳- کانکس های سایز بزرگ

کانکس های سایز بزرگ دارای ابعاد و اندازه های بزرگتر از معمول بوده و در کاربرد های خاص مورد استفاده قرار می گیرند ، کانکس های زیر در این دسته بندی قرار می گیرند :

  • کانکس ۱۲ متری
  • کانکس مسکونی بزرگ
  • کانکس ویلایی بزرگ
  • کانکس به هم پیوسته
  • کانکس خوابگاهی
  • کانکس بیمارستان سیار
  • کانکس ۴۰ متری
  • و…

همانطور که در بالا نیز اشاره شد ، کانکس ۴۰ متری نیز در دسته بندی کانکس های سایز بزرگ قرار می گیرد. این کانکس ها دارای کاربری خاص بوده و مشتریان خاص خود را دارد.

قیمت کانکس ۴۰ متری دست دوم

قیمت کانکس های ۴۰ متری (۴۰ metr conex) بر اساس نوع مواد اولیه و متریال مورد استتفاده شده در ساخت آن ها تعیین و مشخص می شود ، کانکس های ۴۰ متری دارای کار برد های متنوع و زیادی هستند و محل مورد استفاده و کاربردی که دارند ، تعیین کننده نوع متریال و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن ها می باشد. علاوه بر ساخت کانکس ، مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه آماده ارائه کانکس ۴۰ متری دست دوم به مشتریان خود می باشد . این کانکس ها بعد از خرید از فروشنده ها ، مورد بازبینی کامل قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر و رنگ آمیزی می شوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ساخت ، استعلام قیمت و سفارش محصول می توانید با کارشناسان فروش ما در ایرانا سازه تماس بگیرید.

کانکس دستگاه خودپرداز

کانکس دستگاه خودپرداز

کانکس دستگاه خودپرداز , قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم , خرید و فروش کاننکس خودپرداز سیار , گروه صنعتی ایرانا سازه : کانکس خودپرداز یا کانکس عابر بانک طراحی شده در مجموعه ایرانا سازه یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت می باشد . استفاده از دستگاه ها و خودپرداز های بانکی امروزه به یک فعالیت روزمره در زندگی تبدیل شده است که بانک ها از این طریق خدمات خود را به مردم ارائه می دهند . و مهمتر از همه این که بانک ها با یکدیگر رقابت دارند و می خواهند بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنند از این طریق کانکس خودپرداز بانکی را تهیه می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند .

کانکس دستگاه خودپرداز ایرانا سازه

کانکس های خودپرداز بانکی که توسط کانکس سازی ایرانا سازه طراحی می شوند در واقع یک دستگاه هوشمند بانکی و شعبه الکترونیکی هستند که توانایی انجام تمامی خدمات بانکی را دارا هستند و می توانند پاسخگوی نیازهای بانکی کاربران باشند و اپراتور در آن طراحی شده است که مشاوره های لازم را در خصوص چگونگی کار با دستگاه و انجام امور بانکی به مشتریان ارائه می دهد . کانکس های خود پرداز باید به گونه ای طراحی شوند که مجهز به دوربین های مدار بسته هستند که جهت امنیت بالا در آن ها به کار برده شده است .


قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم

خدمات کانکس خودپرداز

به وضوح می توان به این نکته اشاره کرد که در عصر جدید این نوع از کانکس ها یک شعبه بانکی محسوب می شوند و تمامی خدماتی که یک بانک به مترین خود ارائه می دهند را عهده دار شده اند . کانکس عابر بانکی یا atm conex همان دستگاه خود پرداز بانکی است که تمامی بانک ها اعم از پاسارگاد , پارسیان , ملی , بانک شهر و دیگر بانک ها آن ها را در فضاهای شهری نصب کرده اند که ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان است . امروزه بانک ها خدمات این نوع از خودپرداز ها را گسترش داده اند و می توان به آسانی در طول ۲۴ ساعت از شبانه روز تمامی خدمات مربوط به وصول چک , برداشت موجودی , اطلاع از موجودی حساب , انتقال وجه , مدیریت گردش حساب و .. را انجام دهند و مهمتر این که دیگر نیاز به ایستادن طولانی مدت در صف بانک ها نیست و در سریع ترین زمان ممکن می توان کار و خدمات بانکی خود را انجام داد . با افزایش رقابت بین بانک ها علاوه بر افزایش روز افزون این نوع از خدمات در شهر شاهد بهینه سازی و گسترش این نوع از بانک ها هستیم .

قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم

مجموعه شرکت ایرانا سازه با بهره مندی از تیم متخصص و مهندسی خود در طراحی انواع کانکس دست دوم و نو اعم از خودپرداز بانکی و .. توانسته است با ارائه خدمات خود رضایت مشتریان را جلب کند . مهمترین ملاکی که در ساخت این دسته از کانکس ها باید رعایت شود این است که این کانکس ها باید در برابر سرقت از امنیت بالایی برخوردار باشند . مشتریان این نوع از محصولات چون بانک ها هستند و هر بانک لوگوی مخصوص به خود را دارد باید کیوسکی طراحی و ساخته شود که گویای هویت بانک باشد . از این رو باید هر کانکس مجزا و مربوط به نوع خدماتی که ارائه می دهند و مقدار ابعاد و مساحتی که باید در فضا به آن ها اختصاص داده شود طراحی شوند . همچنین در رنگ بندی آن نیز باید دقت سلیقه به خرج داد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید کانکس دستگاه خودپرداز , قیمت کانکس دستگاه خودپرداز و .. با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس


نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس , باغ تالار عروسی شمس العماره کرج  – Hairdresser Bride :  اول از هر چیزی باید بدانید که شما برای اینکه بیشتر و زیباتر در مراسم عروسی تان جلوه بدهید نیاز است که پیش از رفتن به ارایشگاه نکاتی را مد نظر بگیرید. زمانی که عروس پیش از رفتن به ارایشگاه نکاتی را در نظر داشته باشد و آن ها را رعایت کند همگی موجب می شود تا در مراسم عروسی او هماهنگی انجام شود و همچنین او در مراسم خود یک عروس منحصر به فرد و خاص باشد.

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

اگر شما از افرادی باشید که در ماه های آینده باید مراسم جشن عروسی تان را برگزار کنید قطعا از این نظر استرس زیادی دارید چرا که هم باید به فهرست مهمان ها فکر کنید و هم اینکه خودتان را اماده کنید و هم هزار کار دیگر دارید که باید همه را تک به تک با موفقیت انجام بدهید. خب با این وجود مهم است که شما در شب عروسی تان که به عنوان مهم ترین و بزرگ ترین شب زندگی تان است چگونه اماده شوید و ظاهر خود را اماده نمایید.

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

باید در نظر داشته باشید که عروسی شما تنها یک شب است و یک شب برایتان تکرار نشدنی می باشد پس برای این شب بزرگ باید کاملا اماده باشید. در صورتی که جشن عروسی تان نزدیک است باید از همین امروز شروع کنید و برای موارد مختلف برنامه ریزی های را انجام بدهید تا مراسم شما هر چه بهتر برگزار شود. در مورد نکات ارایشی شما و نوع ارایش تان در ادامه مطالبی را مطالعه می کنید که می تواند به شما کمک کند تا یک چهره فراموش نشدنی از خود برای مراسم عروسی تان بسازید.

از نکات مهم یک چک لیست تهیه نمایید

تهیه چک لیست Hairdresser Bride از اصلی ترین و مهم ترین چیزهای می باشد که شما باید درست کنید. اینگونه دیگر هیچ کاری را فراموش نمی کنیدو می توانید برای یاداوری کارهایتان این چک لیست را اماده کنید. همچنین بعدا با ارامش میتوانید بررسی کنید که چه کارهای را انجام داده اید و چه کارهای را انجام نداده اید و از این نظر دلهره ی نخواهید داشت.

پیش از رفتن به آرایشگاه عروس مشورت های لازم را با ارایشگرتان داشته باشید

پیشنهاد می شود هر چه سریع تر جلسه ی با ارایشگرتان داشته باشید تا او بتواند مو و پوست شما را دقیق ببنید و بهترین پیشنهاد را به شما بدهد و همچنین شما برای عملی کردن توصیه های او زمان بیشتری را داشته باشید. در روز عروسی از موادی بهتر است استفاده گردد که غیرچرب و ضدآب باشد تا هم لباس شما لک دار نشود و هم دوام بیشتری را داشته باشد. برای زمانی که به اتلیه می رسد حداقل یک ساعت از ارایش شما گذشته باشد.

خوشبوترین عروس خانم باشید

در میان نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس حتما عطری را که میخواهید در روز عروسی تان استفاده نمایید تهیه کرده و چندین بار آن را بر روی پوست خود امتحان نمایید. البته یکی یا دو روز پیش از عروسی این کار خیلی دیر است و فقط استرس شما را از این نظر زیادتر خواهد کرد.

چگونه یک ارایشگر خوب و ایده آل انتخاب کنم؟

همه ی خانواده مشتری یک ارایشگر نباید باشند. از قدیم به این صورت بوده که عروس با مادر و خواهر و اقوام همه به یک ارایشگر اشنا می رفتند. اما شما اصلا این اشتباه را انجام ندهید چون یک ارایشگر نمی تواند برای همه زمان داشته باشد و معمولا نفرات اخر به دلیل کمبود وقت با شنیونی ضعیف روبرو خواهند بود که هنوز نرسیده به تالار بهم خواهد ریخت.

لبخند زدن را در روز عروسی فراموش نکنید

با وجود اینکه همیشه توصیه می شود تا هر جایی که وارد می شوید لبخند داشته باشید باید بدانید که در روز عروسی خود نیز نباید از لبخند غافل شوید . از ماه های قبل نیز از روش های استفاده کنید تا دندان های شما سفید و تمیز باشند. می توانید هم از دندان پزشک استفاده نمایید و هم از روش های خانگی کمک بگیرید. بارها بارها جلوی آینده برای خودتان تمرین کنید که چطور لبخند بزنید که زیباتر باشید