تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی , خرید , فروش و قیمت کانکس کارگاهی دست دوم , طراحی و ساخت انواع کانکس کارگاهی طبقاتی کامل , مرکز خرید و فروش انواع کانکس کارگاهی در تهران : کانکس کارگاهی همانگونه که می بینید از نامشان مشخص است که کاربردی کارگاهی دارند . تمامی کانکس هایی که در پروژه های ساختمانی , معماری و کارگاهی می بینید همگی کانکس کارگاهی هستند که از قابلیت جابه جایی نیز برخوردارند . یکی از مهمترین مزیت قابلیت جابه جایی کانکس این است که می توان بعد از اتمام یک پروژه کانکس کارگاهی را به راحتی می توان به محل دیگر پروژه برد و در آنجا استفاده کرد که هم در وقت و هم در هزینه ضصرفه جویی می شود .
کانکس کارگاهی ایرانا سازه

کانکس کارگاهی ایرانا سازه

کانکس کارگاهی چیست

این دسته از کانکس ها در واقع می توان این گونه تعریف کرد که از آن برای استقرار کارگران , مهندسین , مدیران و سرپرستان پروژه ها , تمنسین ها و به عبارتی تمامی افرادی که در یک پروژه ی عظیم ساخت و ساز با یکدیگر همکاری می کنند , استفاده می شود . در بالا نیز به این نکته مهم اشاره کردیم که این نوع از کانکس ها از قابلیت جابه جایی برخوردارند و در ضمن می توان در صورت تقاضای مشتریان عزیز آن ها را به صورت ثابت نیز طراحی کرد .

کاربرد کانکس کارگاهی

  • مورد استفاده در پروژه های عظیم ساخت و ساز مثل سد سازی , پل سازی , استخراج معادن , آپارتمان های بزرگ , بازارهای تجاری , ساخت هتل ها و ..
  • مورد استفاده در پروژه های عظیم دولتی مثل نفت , پتروشیمی و ..
  • مورد استفاد در ریل کشی ها , راه سازی ها و .

طراحی کانکس کارگاهی

شرکت کانکس سازی ایرانا سازه کانکس با استفاده از فناوری به روز دنیا در زمینه ی ساخت انواع کانکس اقدام به طراحی و ساخت کانکس های کارگاهی در اندازه ها و ابعاد مختلف کرده است . این نوع از کانکس ها به گونه ای طراحی می شوند که با هر نوع شرایط اقلیمی و آب و هوایی سازگار باشند . در ضمن طبق درخواست مشتری می توان آن ها را در یک طبقه , دو طبقه و چند طبقه طراحی کرد . نمای ظاهری این نوع کانکس نیز اهمیت دارد زیرا که  اسباب راحتی  و آسایش کارگران و کارمندان را سبب می شود . بهترین کیفیت و هترین خدمات را با ما تجربه کنید .

امکانات کانکس کارگاهی

  • مجهز به اتاق های مدیریت
  • در صورت سفارش مشتری مجهز به حمام , سرویس بهداشتی , آشپزخانه
  • مجهز به آبدارخانه
  • مجهز به اتاق های استراحت جداگانه برای مدیران و کارگران
  • و هر امکانات دیگر که مشتریان عزیز سفارش دهند قابل پیاده در این نوع از کانکس ها هستیم .

مزایای کانکس های کارگاهی

  • سرعت در ساخت و طراحی
  • قابلیت جابه جایی
  • ثابت بودن
  • هزینه ی کمتر به نسبت دیگر سازه ها اعم از بتنی و فلزی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب ( زیرا باید مناسب اب هر نوع شرایط اقلیمی باشد )
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت , نور خورشید , سرما
  • مقاوم در برابر زمین لرزه و سیل , طوفان

 کانکس کارگاهی دست دوم

معموا افراد بعد از استفاده از کانکس در پروژه ی کاری  دیگر نیازی به آن ندارند در این صورت می توانند کانکس های کارگاهی خود را با قیمت مناسب تر بفروشند . این دسته از کانکس ها وقتی به کارگاه و یا کارخانه باز می گردند در آنجا تعمیرات و بازسازی در صورت نیاز بر روی آن ها انجام می گیرد و سپس این دسته از کانکس ها را با نام کانکس کارگاهی دست دوم به مشتریانی که تقاضای خرید کانکس کارگاهی دست دوم دارند فروخته می شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول انتخابی خود و همچنین اطلاع از قیمت کانکس کارگاهی , فروش کانکس کارگاهی با شرکت آلفا کانکس در ارتباط باشید .

می توانید مطالعه کنید : کانکس تجهیز کارگاهی

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی , خرید , فروش و قیمت کانکس فروشگاهی , طراحی و ساخت انواع کانکس های فروشگاهی در ابعاد مختلف و اندازه های بزرگ و کوچک : کانکس های فروشگاهی نیز یکی دیگر از کانکس های طراحی شده در شرکت کانکس آلفا است که در ابعاد و اندازه های گوناگونی طراحی و ساخته می شوند . کانکس فروشگاهی به عبارتی نوعی کانکس است که تمامی کاربردهای یک فروشگاه را داراست و می تواند نیاز فروشگاهی را رفع کند . این دسته از کانکس ها به گونه ای طراحی شده اند که اگر در موقعیت های مورد نظر بازدهی پایین بود می توان آن ها را به آسانی جابه جا کرد و به مکان های دیگر منتقل کرد .

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی چیست

کانکس فروشگاهی سیار یا کانکس فروشگاهی , به عبارتی نوعی سازه می باشد که با نما و طراحی خاصی که دارد مختص امور فروشگاهی و تجاری ساخته شده است . از این نوع از کانکس ها می توان به عنوان بازارچه ها و فروشگاه های موقتی در بعضی از مناطق استفاده کرد . در برخی از مناطق که صعب العبور هستند و امکان ساخت فروشگاه وجود ندارد و یا در بین راه ها و جاده ها از این نوع از کانکس ها به عنوان فروشگاه استفاده می کنند .

لیست قیمت روز کانکس : قیمت کانکس

کاربرد کانکس های فروشگاهی

از این نوع از کانکس ها استفاده های زیادی می کنند که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم :

  • مورد استفاده در میوه و تره بار ها به عنوان فروشگاه میوه و تره بار : در برخی از مناطق از جمله منطقه های تجاری برای فروشنده صرف نمی کند که مغازه اجاره کند بنابراین در اینجا بهترین گزینه می تواند کانکس فروشگاهی باشد و در صورت تغییر مکان نیز بتوان آن را جابه جا کرد .
  • مورد استفاده در مدارس و دانگشاه ها به عنوان دکه های فروش : در بیشتر مدارس و دانشگاه ها از کانکس های فروشگاهی به عنوان دکه ی فروش استفاده می شود .
  • مورد استفاده در نمایشگاه های بین المللی : از این نوع کانکس ها در نمایشگاه های بین المللی و یا داخلی که همه ساله برگزار می شود مثل مایشگاه کتاب و .. به عنوان فروشگاه استفاده می شود .
  • در شهرک های تازه تاسیس استفاده از این نوع کانکس ها به عنوان بازار و غرفه ی فروشگاهی
  • استفاده به عنوان بازارهای موقت : کانکس فروشگاهی از جمله کانکس هایی است که کاربرد فروشگاهی دارد و از آن به عوان بازار های موقت نیز استفاده می کنند و در صورت امکان آن ها را نیز جابه جا می کنند .
  • استفاده در فضاهای سبز , پارک ها از جمله پرک های مسافر و …

امکانات کانکس های فروشگاهی

  • دارای یخچال های مناسب فروشگاهی در انازه ها و ابعاد مختلف
  • ارا بودن کپسول های آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه
  • مجهز به قفسه ی فروشگاهی برای چیدمان اجناس داخل آن ها
  • مجهز به ویترین های مناسب در طرح های مختلف از جمله شیشه ای و ..
  • مجهز به سیستم های تهویه مناسب سرما و گرما
  • طراحی مناسب داخلی فروشگاه ها که باید از MDF و یا پارتیشن باشد .

کانکس فروشگاهی دست دوم

کانکس های فروشگاهی که مشتریان بعد از خرید و استفاده می توانند دوباره با عنوان کانکس فروشگاهی دست دوم به شرکت با قیمت مناسب تر بفروشند . در مجموعه شرکت کانک سازی آلفا این دسته از کانکس ها بازسازی و تعمیر می شوند و به افرادی که تقاضای این دسته از کانکس ها را می کنند با قیمت مناسب به فروش می رسانند . در این صورت مشتری هم یک کانکس فروشگاهی خریداری کرده و هم قیمت پایینتری را برای خرید کانکس خرج کرده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس فروشگاهی , خرید کانکس فروشگاهی با کارشناسان فروش مجموعه شرکت کانکس آلفا تماس حاصل نمایید .

کانکس فروشگاهی مدرن

کانکس مسکونی

کانکس مسکونی : کانکس های مسکونی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ما است . طراحی و ساخت خانه خای مسکونی , ویلایی , خانه باغ ها و .. با بتن و مصالح ساختمانی کاری پرهزینه و زمان بر است . بنابراین مناسب ترین راه این است که از کانکس های مسکونی استفاده کنیم . شاید برای خود شما هم اتفاق افتاده باشد که به خانه یا آلاچیق کوچک در باغ یا زمین های زراعیتان نیاز داشته باشید . این نوع از کانکس ها بهترین گزینه ی انتخابی در چنین فضاهایی هستند زیرا هم طراحی و ساخت آن ها هزینه بر نبوده و هم زمان کمتری صرف ساخت آن می شود بنابراین شما می توانید در کمترین زمان و با صرف هزینه ی مناسب به کانکس مورد نظر خود دست یابید .
کانکس مسکونی چیست
شاید کلمه ی کانکس برای بعضی از افراد نا آشنا باشد یعنی فقط آن را شنیده باشند در این مقاله سعی می کنیم شما را بیشتر با کانکس مسکونی آشنا سازیم . کانکس مسکونی نوعی از کانکس است که طبق درخواست و نیاز مشتریان عزیز در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید می شود . به عبارتی کانکس های مسکونی تمامی امکانات یک خانه را دارند همانگونه که از نام آن ها نیز پیداست کاربردی مسکونی دارند و در هر مکانی می توان از آن ها استفاده کرد . این نوع از کانکس ها تمامی نیازهای شما را از خانه ی ویلایی و یا پیش ساخته فراهم می کنند .
کاربردهای کانکس مسکونی
از این کانکس ها استفاده های زیادی می شود که در زیر به نمونه ی مختصری از آن ها اشاره می کنیم :
۱- مورد استفاده در باغ ها , زمین های زراعی , ویلاها : به جای اینکه هزینه های زیادی را صرف ساخت ویلا و خانه باغ کنید با صرف هزینه ی مناسب و در کوتاهترین زمان می توانید از کانکس های مسکونی در باغ و یا ویلای خود استفاده کنید . و در صورت ممکن امکان جابه جایی را دارند .
۲- برای اسکان معماران و مهندسان در پروژه های عظیمی چون سد سازی و پل سازی , معدن و ..
۳- مورد استفده ی نیروی انتظامی برای اسکان سربازان , ماموران نیروی انتظامی و .. در منطقه های عملیاتی
۴- مورد استفاده در مناطق شمالی کشور و …
طراحی کانکس های مسکونی
ما می توانیم طبق سلیقه ی مشتری هر نوع طرح و نمایی را بر روی کانکس مسکونی انجام دهیم . مجموعه ی ما با استفاده از متخصصین و مهندسین حرفه ای در زمینه ی ساخت انواع کانکس زیباترین و مناسب ترین طرح ها را بر روی کانکس شما پیاده کنیم . اگر این نوع از کانکس ها از ظاهری زیبا و طراحی فانتزی برخوردار باشند سبب جذابیت آن ها شده و این امر سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز می شود .
استفاده از کانکس مسکونی و فواید آن
طراحی , ساخت , نصب سریع کانکس های مسکونی با قیمتی مناسب
انعطاف پذیری در ابعاد , اندازه , شکل سازه ها
عایق بندی سرما , گرما , صدا
دارای طول عمر بالا
مقاوم در مقابل گرد و غبار , سیل و باران
به علت استفاده از ورق گالوانیزه مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارند
مقاوم در برابر باد و نور خورشید
مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خورندگی و زنگ زدگی
جابه جایی سریع و آسان کانکس
ما به شما بهترین طرح ها و ایده ها را پیشنهاد می کنیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر از کانکس مسکونی , قیمت کانکس مسکونی با ما تماس بگیرید .

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی , طراحی و ساخت انواع کانکس های ویلایی در طرح و نماهای متفاوت , هزینه طراحی و تولید کانکس ویلایی , لیست قیمت کانکس ویلایی : کانکس های ویلایی همانگونه که از نامشان پیداست کاربردی ویلایی داشته و نیازهای باغدار و مزرعه دار را حل می کنند زیرا کشاورزان و مزرعه داران نیاز به داشتن سرپناه در باغ و محل کار خود دارند . این نوع از کانکس ها را می توان به راحتی حمل و نقل کرد و به مکان مورد نظر مشتریان برد و در آنجا نصب کرد . بعضی از مناطق چون صعب العبور هستند و امکان بردن مصالح ساختمانی و ساخت و سازهای سنتی سخت است این نوع از کانکس ها بهترین راه کار پیش روی است و می توان قطعات کانکس ها را در محل مورد نظر به یکدیگر وصل کرد .

کانکس ویلایی

شرکت کانکس سازی ایرانا سازه با استفاده از نیروی مجرب و کار آزموده در زمینه ی طراحی و ساخت انواع کانکس ویلایی اقدام به ساخت این نوع از کانکس ها کرده است و توانسته است نیاز و مشکل نبود سرپناه را در مزارع و باغ ها حل کند . و مهمتر از همه این که این دسته از کانکس ها به گونه ای ساخته می شوند که امکان جابه جایی را داشته باشند .

مشتریانی که تقاضای طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی کانکس ها را طبق سلیقه و نیاز خود دارند طراحان ایرانا کانکس آن را طبق نیاز و درخواست مشتری طراحی کرده و می سازند . این دسته از کانکس ها در طراحی و ساخت هیچ گونه محدودیتی ندارند و می توان آن ها را با هر نوع طرحی ساخت و نصب کرد . شرکت ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عرضه می کنند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

کانکس ویلایی چیست ؟

کانکس ویلایی به آن دسته از کانکس ها گفته می شود که جهت سکونت در مزرعه , زمین های کشاورزی , باغ های بزرگ ومزارع بزرگ و .. جهت سکونت و استراحت کشاورزان و باغداران ساخته می شود . می توان این نوع از کانکس ها را در یک طبقه , دو طبقه و .. طراحی کرد .

کاربردهای کانکس ویلایی

به دلیل پیشرفت سیستم حمل و نقل و باربری عشایر قشلاق و ییلاق نیز می توانند از کانکس های ویلایی استفاده کنند و بعد از مدت زمان مشخصی تقریبا ۶ ماه دوباره کانکس ها را به ماکن دیگری منتقل کنند .

  • مورد استفاده در باغ ها و اراضی کشاورزی با طرح های مختلف جهت استفاده به عنوان سرپناه
  • مورد استفاده محققین کشاورزی در روستا ها و زمین های کشاورزی جهت سرپناه برای محققین
  • استفاده در زمین های کشاورزی جهت استراحت نیروی کارگری
  • استفاده به عنوان ویلا و خانه باغ در جنگل ها و مناطق کشاورزی
  • استفاده در شهرهای توریستی مثل شمال کشور به عنوان ویلا در کنار دریاها و جنگل ها
  • و …

مزیت کانکس ویلایی

  • قابل جابه جایی آسان و سریع
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • استفاده از شاسی و اسکلت بندی مقاوم
  • مقاومت بالا در برابر زمین لرزه
  • استفاده از پنجره ها و درب های pvc
  • طراحی زیبا و جذاب طبق درخواست و سلیقه مشتریان
  • قابل طراحی و ساخت و سازگار با هر نوع اقلیم و آب و هواپ
  • عایق بندی رطوبتی و حرارتی و صدا و ..

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول انتخابی خود می توانید با کارشناسان فروش ایرانا سازه تماس بگیرید و از قیمت کانکس ویلایی , کانکس ویلایی دست دوم , خرید کانکس و … اطلاعات لازم را کسب کنید .

طراحی کانکس ویلایی

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل

کانکس های ساندویچ پانل , خرید , فروش و قیمت کانکس ساندویچ پانل , طراحی و ساخت انواع کانکس ساندویچ پانل در ابعاد و اندازه های مختلف با قیمت مناسب و مقرون به صرفه : کانکس های ساندویچ پانل یک سازه مرکب و سبک هستند که در دولایه تولید و طراحی می شوند به این طریق که از دو طرف به دولایه متصل می شوند و در وسط این دولایه یک عایق به کار گذاشته می شود . باید به این نکته توجه کنیم که لایه ای که در وسط قرار داده می شود باید عایقی بسیار سبک , نرم و دارای خاصیت فیزیکی مخصوص به خود باشد .

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یا همان پانل کامپوزیتی آلومینیوم

ساندویچ پانل از ترکیبات و مصالح سبک و مرکبی طراحی شده است که از دو طرف به لایه ی فلزی محدود می شود و عایقی که در بین این دولایه قرار اارد به عنوان عایق گرما و رطوبت عمل می کند که دارای انعطاف پذیری زیاد است . مواد تشکیل دهنده ی ساندویچ پانل عبارت است از : پشم شیشه , پلی استایرن , پلی اورتان , پشم سنگ و .. است و کاربردهای مختلفی دارند . مهمترین و بزرگترین کاربرد آن ها استفاده از آن ها در کانکس سازی است که از ساندویچ پانل در صنعت کانکس سازی استفاده های زیادی می شود . بنابراین بزرگترین مشتریان و خریداران ساندویچ پانل ها گروه های صنعتی هستند که کار ساخت و طراحی کانکس , خانه های پیش ساخته و .. را انجام می دهند هستند .

لیست بروز قیمت ها : قیمت کانکس

کاربرد ساندویچ پانل

  • از ساندویچ پانل در صنعت کانکس سازی استفاده می شود که کاربردهای متنوع و مختلفی از جمله : کانکس سرویس بهداشتی , کانکس اورژانس , کانکس بیمارستان های صحرایی , کترینگ های سیار , ویلای پیش ساخته , کانکس نمازخانه , کانکس کارگاهی , کانکس ویژه بحران و ..
  • در طراحی و ساخت سوله های کارگاهی بزرگ اعم از : انباری های بزرگ , سوله های کارگاهی کوچک و بزرگ و ..
  • در صنعت هوا و فضا مثل : کشتی رانی , صنعت نفت , هواپیما سازی و ..
  • مورد استفاده در خانه های پیش ساخته ثابت و سیار
  • استفاده در سقف سالن های ورزشی و استخرها
  • مورد استفاده در یخچال های سیار , کانتینرهای متحرک و ثابت یخچال دار

چرا استفاده از ساندویچ پانل

دلایل زیادی برای استفاده از ساندویچ پانل در کانکس سازی و خانه های پیش ساخته وجود دارد از مهمترین دلایل می توان به نکات زیر اشاره کرد :

  • به دلیل برخورداری از انرژی قوی
  • نسبت به سازه های دیگر که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند سبک است .
  • قیمت ان به نسبت سازه های سنتی و مصالح ساختمانی پایین تر و مقرون به صرفه است
  • از قابلیت شستشو برخوردار است
  • طراحی , اجرا , نصب آسان
  • عایق گرما , سرما , رطوبتی , صدا
  • برخورداری از تنوع رنگی زیاد
  • دوام , ماندگاری و عمر بسیار بالا
  • مقاومت بالا در برابر سیل , زلزله , طوفان
  • مقاومت بالا در برابر خورندگی
  • مزیت استفاده از ساندویچ پانل
  • حمل و نقل سریع و آسان
  • نصب و اجرا در محل پروژه
  • عایق رطوبتی و حرارتی
  • انقباض و انبساط پایین
  • تنوع در رنگ و طرح
  • سازگار با هر نوع شرایط اقلیمی
  • دارای وزن سبک

موارد کاربردهای ساندویچ پانل

از ساندویچ های پانل در ساخت و سازهای واحدهای ساختمانی , واحدهای ورزشی , واحدهای آموزشی , تربیتی , بهداشتی و درمانی , واحدهای صنعتی و .. کاربردهای زیادی دارند .

استفاده از ساندویچ پانل

  • در سردخانه ها
  • در ساختمان های اداری
  • در هتل ها و رستوران های بزرگ
  • ساختمان های کارگاهی
  • خوابگاه های کارگری در انواع پروژه ها اعم از ساختمانی و پل سازی , سد سازی و ..

انواع ساندویچ پانل

  • پلی یورتان PIR
  • پلی یورتان PUR
  • ساندویچ پانل پشم سنگ
  • ساندویچ پانل پلی استایرن
  • ساندویچ پانل دیواری
  • ساندویچ پانل سقفی
  • ساندویچ پانل سردخانه
  • و …

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول با کارشناسان فروش ایرانا سازه تماس بگیرید .

کانکس ساندویچ پانل ساده

کانکس ساندویچ پانل ساده

کانکس ساندویچ پانل طرح جدید

کانکس ساندویچ پانل طرح جدید

کانکس ساندویچ پانل طرح مدرن

کانکس ساندویچ پانل طرح مدرن

کانکس ساندویچ پانل طرح سفید و آبی

کانکس ساندویچ پانل طرح سفید و آبی