تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است

هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است

هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است : همان طور که می دانیم پیدا کردن یک سالن خوب نقش موثری را در برگزاری مجلس عروسی باشکوه و تمام عیار شما ایفا می کند؛ و حتما می تواند خاطره خوب و خوشی را در ذهن شما و مهمانانتان ثبت کند. انتخاب یک سالن برای عروسی کار راحتی نیست و نیاز به تحقیق و بررسی بین تالار های برگزاری مراسم دارد. پس بنابراین گاهی پیدا کردن سالن خدمات عروسی خوب برای شما به یک دغدغه جدی تبدیل می شود. برای همین باید تمام موارد را لحاظ کنید بنابراین مکانی که شما باید آن جا باشید قطعا جای مهمی برای شما و مراسم تان به ‌حساب خواهد آمد.

مزون لباس عروس

اتاق پرو سالن مراسم شما جایی است که شما کیف‌ ها و لوازم هایتان را آن جا قرار می‌دهید پس بایدشما احساس راحتی کنید. ما در این مقاله چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این فضا یا اتاق های پرو را برایتان شرح می دهیم پس یکی از ملزومات تالار ها داشتن یک اتاق پرو مناسب و بزرگ می باشد.

بهترین مزون های لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

اسنک ها

از آن جایی که در روز مراسم شما استرس دارید و وقت و زمان کافی برای خوردن غذا ندارید پیشنهاد ما سرو اسنک است. اسنک‌ها برای چنین روزی فوق‌العاده هستند. شاید این برایتان کمی سنگین باشد شما می‌توانید سراغ گزینه‌های سبک مانند سبزی‌ها، ذرت بوداده یا پروتئین‌های سبک‌تر بروید انواع قارچ‌های خاکی می‌توانند از بهترین گزینه‌ها باشند تا در مراسم دچار معده درد نشوید و گرسنگی سراغتان نیاید. برای اینکه در مراسم نگران معده درد تان نباشید در مصرف نوشیدنی ها هم دقت کنید و مطمئن شوید نوشیدنی‌های مناسبی نیز در دسترس باشند و در طول مراسم معده درد شمارا اذیت نکند.


نوشیدن آب فراوان

تشنگی و تشنه بودن شما در طول مراسم شما را بی حال تر و کسل تر نشان میدهد و نوشیدن آب کافی شما را سرحال تر می کند و بدنتان را هیدراته نگه می دارد. پس نوشیدن آب خنک برایتان خیلی بهتر از سایر نوشیدنی های دیگر است.

شارژر تلفن همراه

همیشه از بدترین اتفاق های مهمان ها برای ثبت لحظات شاد مراسم شما نبود شارژ کافی تلفن هایشان است پس این اتفاق بسیار لذت بخشی برای آن ها می شود تا در اتاق پرو تعداد شارژر همراه قرار داشته باشد یا تعدادی شارژر در اختیارشان به امانت قرار دهید تا پوشش لحظه‌ به لحظه مراسم را از دست ندهند.

جعبه کمک های اولیه

شما به عنوان میزبان باید برای آسایش مهمان هایتان تمام سعی خودتان را بکنید و مکانی را که انتخاب می کنید هم باید ازهر لحاظ میزبان خوبی برای مهمان های شما باشد ممکن است که در طول برگزاری مراسم هر اتفاقی برای یکی از مهمان ها رخ دهد پس وقوع هر اتفاقی غیرقابل پس بینی است. پس برای رفع این مشکلات چه ‌بهتر که از مدیریت سالن بخواهید با کیت اضطراری یا همان جعبه کمک های اولیه در برابر این حوادث ایمن باشید. تا خیالتان از هر بابت راحت باشد و مراسم در نهایت ارامش برگزار شود.

چوب لباسی

خب این کاملا مشخص است که مهمانان در ابتدای ورود به سالن اصلی تالار قصد تعویض لباس خواهند داشت و لازم است که اتاق پروی وجود داشته باشد تا مهمانان شما با خیالی آسوده آماده حضور در جشن شوند شاید در اتاق پرو به اندازه کافی جا برای گذاشتن لباس ها و وسایل مهمان ها و لوازم اضافی آن ها نباشد و هم‌چنین اگر در طول مراسم به تغییر لباس تان فکرمی کنید بازهم چوب‌ لباسی‌ها به کارتان خواهد آمد. سعی کنید با هماهنگی تدارکات تالار و مدیریت تعداد زیادی رگال (چوب‌ لباسی) تهیه کنید و در اتاق پرو قرار دهید این‌گونه لباس‌های افراد چروکیده و کثیف نخواهد شد و می‌توانید خیال خودتان و مهمان ها را از بابت چروک نشدن لباس هایشان راحت کنید.


مکان استراحت

در انتخاب سالن برای مراسم در رعایت نکات برای انتخاب یک مکان خوب باید همه موارد را لحاظ کنید شما حتما مطمئن باشید که در مکانی که برای اتاق پرو شما در نظر گرفته‌ شده است، یک فضای استراحت نیز قرار داشت باشد. شاید نیاز باشد تا در طول مراسم گاهی چند ثانیه استراحت بسیار کوتاهی داشته باشید و انرژی به مراسم برگردید حتما این کار می‌تواند به آرامش و لذت بردن شما از مراسم کمک کند.

صندلی های اضافه

همراهان شما که برای حاضر کردن شما با شما به اتاق پرو می آیند باید صندلی ها برای نشستن داشته باشند حتماً مطمئن باشید که در آن روز چند صندلی اضافه برای همراهان شما در اتاق پرو عروس قرار گرفته باشد بهتر است از قبل تعداد افراد حاضر و همراه تان را به تدارکات اطلاع دهید تا در آماده کردن اتاق پرو شما دچار مشکل کم یا زیادی تعداد صندلی نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.