تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

فیلم عروسی جذاب و دیدنی

فیلم عروسی جذاب و دیدنی , برای هرچه جذاب و دیدنی تر کردن فیلم عروسی خود چه کارهایی را می توانیم انجام دهیم؟ : برای هر چه دیدنی کردن و افزایش جذابیت فیلم عروسی در دومرحله باید کار شود مرحله نخست همان مرحله فیلم برداری است ومواردی مانند نور پردازی وتزئینات داخلی سالن وآرایش ولباس عروس و داماد وموسیقی وودیگر جلوه های ویزه را شامل می شود.ومرحله ی دوم که مربوط به بعد از فیلم برداری است ومواردی مانند ویرایش ومیکس بر روی فیلم را شامل می شود.

فیلم عروسی جذاب و دیدنی

چگونگی فیلم برداری در سالن عروسی:

در هنگام فیلم برداری در سالن عروسی باید به چند نکته ی مهم توجه کرد که ما چند مورد را در زیر برای شما عزیزان ذکر می کنیم:

طریقه ی نور پردازی درباغ تالار عروسی برای گرفتن وضبط فیلم :

همان طوری که همه ی ما این را می دانیم برای فیلم برداری طریقه ی نور پردازی از اهمیت زیادی برخوردار است چنان چه اگر فیلم بردار عروسی ما زیاد تجربه نداشته باشد وزیاد حرفه ای نباشد این امکان وجود دارد که دوربین فیلم برداری را در مقا بل نور قرار دهد به طوری که سوزه ویا افراد مد نظر در پشت نور قرار داشته باشندوفیلم شفافیت لازم را نداشته باشد.پس در این جا تجربه ومهارت فیلم بردار از اهمیت زیادی برخوردار است تا ما یک فیلم عروسی قشنگ داشته باشیم. برای هر چه بهتر و زیباتر شدن فیلم های عروسی می توان از نور های رنگی خفیف در هنگام فیلم برداری استفاده کرد.

 

بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری تهران : آتلیه عکاسی عروس

چگونگی تزئینات داخلی سالن عروسی:

برای داشتن یک فیلم عروسی قشنگ وزیبا وجذاب باید مکانی که عروسی در ان برگزار میشود بسیار زیبا ومنحصر به فرد باشد .ومواردی مانند گل آرایی –شمع ارایی-تزینات داخلی-رنگ امیزی سالن-چیدمان میز ها واینه کاری و… می توانند زیبایی ان مکان را چند برابر کنند واگر در چنین مکانی فیلم برداری انجام شود بطبع دیدنی وجذاب خواهد بود.

مطالعه کنید :   فیلمبرداری با دوربین دیجیتال عکاسی

گشت و گزار عروس و داماد

از ان جایی که سالن عروسی به دلیل خیل کثیر میهمانان کمی شلوغ وخسته کننده است واین امکان وجود دارد که این شلوغی موجب خرابی فیلم برداری شود ودر ان خدشه وارد کندوبنابراین بهترین کار این است که عروس وداماد به یک فضای دنج وبی سر وصدا رفته ودر انجا وبا خیالی اسوده وبدون هر گونه مزاحمی فیلم عروسی خود را بگیرند.و بدون هیچ گونه معذوریتی زست های مختلف وفیلم های گوناگون بگیرند ووبرای این کار میتوانید از ایده هایی مانند سوار شدن به کالسکه ویا قدم زدن باهم در پارک ومشغول صحبت کردن باهم بودن و… استفاده کنید وبر جذابیت فیلم عروسی خود بیافزایید.وصحنه های بسیار زیبایی خلق کنند که قشنگی فیلم عروسی شان را افزایش دهد.

در باغ تالار عروسی چگونه موسیقی مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب موسیقی مناسب تاثیر زیادی بر روی فیلم عروسی دارد ولی موسیقی را باید متناسب با مکان وفضایی که در ان فیلم گرفته میشود و همین طور موضوع انتخاب کرد وبرای هر بخش از عروسی باید موسیقی متناسب با ان بخش انتخاب شود مثلا برای ورود عروس و داماد به سالن باید یک موسیقی آرام وقشنگ وبا یک مضمون زیبا به اجرا در بیاید ولی برای رقص میهمانان بهتر است از اهنگ های شاد و مفرح استفاده شود. و همین طور برای قسمت رقص عروس ویا برای قدم زدن عروس وداماد ویا برای رقص مادران عروس ودامادودیگر بخش ها عروس وداماد بایداز قبل موسیقی های جداگانه پیدا کرده وان را ذخیره کنند واز اجرا کننده بخواهند که هر کدام را در جای مناسب ان پخش کند تا هم عروسی قشنگی داشته باشند وهم فیلم عروسی انها بسیار دیدنی شود.

معرفی بهترین تالارهای عروسی در تهران : قیمت تالار عروسی

چگونگی ویرایش و میکس فیلم عروسی

پس از پایان فیلم برداری باید ان را اصلاح وویرایش کرد ویک چیز هایی به ان اضافه یا از ان کم کرد ومسئولیت این کار همیشه به عهده ی افراد با مهارت وحرفه ای می باشد که ان را با استفاده از نرم افزارهای خاص ان کار انجام می دهند.وبیشتر فیلم بردار ها با این گونه نرم افزارها کار کرده وآشنایی دارند .در هنگام ویرایش ومیکس فیلم باید یک سری نکات را رعایت کرد که ما چند مورد را یاد اور می شویم.

مطالعه کنید :   به چه روشی هایی می توان خوش عکس بود؟

نکته ی اول : انتخاب یک موسیقی مناسب و صداگذاری

این امکان وجود دارد که دربعضی از قسمت های فیلم عروسی موسیقی به خوبی ضبط نشود ویا احساس شود که نیاز است ان موسیقی را عوض کنند و ان موسیقی مناسب ان قسمت از فیلم نیست.در این موارد کسی که کار میکس فیلم را انجام می دهد یک موسیقی دیگر مناسب را بر روی فیلم ضبط میکند.نکته ی دیگر در این مورد گذاشتن صدا بر روی فیلم است که جذابیت خاصی را به فیلم میدهد وفیلم را بسیار قشنگ می کند. ولی این صدا گذاری حتما باید با صدای عروس وداماد انجام شود وصدای ان دونفر باشد.تا طبیعی تر شود.

نکته ی دوم : افکت گذاری های گوناگون

مواقعی که سکانس های فیلم تغییر میکند ویک سکانس تازه شروع میشود باید برای حفظ زیبایی وافزایش جذابیت فیلم عروسی باید بر روی فیلم افکت های مختلف ایجاد کرد به عنوان مثال فیلم بردار می تواند لحظه ورود عروس و داماد به سالن را این گونه افکت گذاری کند که انگار ابتدا یک نور در سالن طنین انداز می شود وسپس عروس وداماد از زیر ان نور پدیدار می شوند.از دیگر افکت ها وراه های جذاب کردن فیلم سیاه وسفید کردن بخش هایی از فیلم عروسی است.

نکته ی سوم : افزایش شفافیت فیلم

این امکان وجود دارد که برخی از قسمت های فیلم بعد از اتمام فیلم برداری از شفافیت لازم برخور دار نباشد ومقداری تاریک وغیر شفاف فیلم برداری شده باشد در این موارد فرد میکس کننده می تواند از یک سری نرم افزارهای خاص این کار بهره جسته وشفافیت فیلم را در حد لزوم بالا ببرد.وهمین طور این امکان وجود دارد که در هنگام فیلم برداری ودر یک قسمت هایی از ان دست دست فیلم بردار لرزیده باشد ودر فیلم لرزه افتاده باشد در این جا نیز می شود با یک نرم افزارهایی این ایراد را برطرف کرد ویک فیلم عروسی جذاب ودیدنی را به عروس وداماد عزیز تحویل داد.

مطالعه کنید :   نحوه ژست گرفتن در عکاسی حرفه ای

سخن پایانی

تجربه ثابت کرده که علاوه بر موارد ذکر شده در بالا یک مورد دیگر که به نظر ما مهمترین مورد نیز میباشد در کیفیت وجذابیت فیلم عروسی بسیار اهمیت دارد وان مهارت وتجربه وکار بلدی فیلم بردار است تا با مدیریت درست وبا یک فیلم برداری عالی برای ما یک فیلم زیبا درست کند.که همیشه از تماشای ان لذت ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.