تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

ویژگی های تالار عروسی مجلل

ویژگی های تالار عروسی مجلل : چگونگی وخصوصیات تالار عروسی از اهمیت زیادی بر خوردار است وعروس دامادهای عزیز ما باید در انتخاب ان دقت فراوانی به خرج دهند تا مراسم در خوری رادر انجا برگزار کنند.ما در این مقاله تلاش میکنیم تا این ویزگی هارا به شما یاداور شویم تا تالار عروسی خود را بتوانید بهتر انتخاب کنید.و انچه را که مد نظرتان است را بتوانید اجرا کنید.

ویژگی های تالار عروسی مجلل

ویژگی ها  تالار عروسی شیک و مجلل

در زیر برخی از ویژگی های یک تالار عروسی با شکوه را  بیان می کنیم :

۱-استفاده از پارچه برای تزیین کردن سقف تالار

استفاده کردن از پارچه برای تزیین سقف تالار عروسی زیبایی ان مکان را افزایش میدهد.در اغلب موارد برای این کار از پارچه های به رنگ سفید استفاده میشود. ولی شما عروس وداماد های عزیز میتوانید از پارچه های به رنگ های روشن مانند رنگ لیمویی نیز استفاده کنید تا مراسم شما شیک و زیبا دیده شود .و همین طور میتوانید برای افزایش دادن زیبایی تالار رنگ ان پارچه را که برای تزیین سقف به کار میبرید بارنگ صندلی ها یا رو میزی ها ست کنید.

۲-از صندلی های راحت وشیک استفاده کنید

در صورت امکان وبزرگ بودن فضای تالار میتوانیم از صندلی های بزرگ و راحت وبسیار زیبا وشیک برای عروس و داماد که دارای کوسن های قشنگ نیز باشند استفاده کنیم.رنگ و طرح کوسن ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است وبهتر است که از پارچه های ی به رنگ روشن وگران قیمت تهیه شوند تا مجلس ما را مجللتر نشان دهند.

۳-گذاشتن یک تابلو برای کارت عروسی

میتوانیم از یک تابلو در ورودی تالار برای قرار دادن کارت عروسی استفاده کنیم زیرا این کار موجب خواهد شد که مدعووین به راحتی بتوانند تالار را پیدا کنند وبه موقع حضور بیابند.قبلا برای این کار از یک میز در جلوی در تالار استفاده میشد.و میهمانان را راهنمایی میکرد.ولی این روش دیگر تکراری شده واز مد افتاده است.

۴-از گل های اویزان بر روی سقف تالار استفاده کنیم.

ما میتوانیم بر خلاف معمول که برای زیباتر شدن سالن گل ها را روی میز ها قرار میدهند برای این که یک فضای رمانتیک ورویایی درست کنیم گل ها را به طرز بسیار قشنگی از سقف تالار بر روی میز ها اویزان کنیم.تا تالار عروسی ما خاص و قشنگ دیده شود.

۵-قرار دادن لامپ های رنگارنگ بر روی میز های میهمانان

قرار دادن لامپ هایی بر روی میزهای پذیرایی میهمانان هم به بهبود نور پردازی سالن عروسی کمک کرده وهم موجب خواهد شد که ظروف پذیرایی موجود در روی میز بسیار زیباتر دیده شوند همچنین ما برای این کار میتوانیم لامپ ها البته نوع ریز تر لامپ ها را در اطراف گل ها ی موجود بر روی میز به طرز جالبی قرار بدهیم.و برای تنوع بیشتر می توانیم از رنگ های مختلف این لامپها استفاده کنیم.تا فضایی بسیار جالب به وجود اوریم.

۶-برای پذیرایی از ظروف شیک وزیبا استفاده کنید

سعی کنید بیشتر از ظروف براق وزیبا بر روی میز های پذیرایی استفاده کنید زیرا براقیت ودرخشندگی قاشق وچنگال ها بر روی میز ها بر جذابیت و زیبایی سالن ما خواهد افزود وهمچنین میتوانیم به جای استفاده کردن از لیوان های یک دست وسفید از لیوان های رنگا رنگ استفاده کنیم.وبهتر است که جنس لیوان ها نیز کاغذی باشد تا میهمانان با خیالی اسوده از ان ها استفاده کنند.

۷-استفاده کردن از شمع وگل بر روی میز ها برای رویایی کردن فضای سالن

ما میتوانیم برای این که بر روی میزهای میهمانان فضای کافی برای وسایل پذیرایی مانند بشقاب ولیوان و…داشته باشیم به جای دسته گل های بزرگ ا ز گل های در سایز های کوچکتر به همراه شمع هایی به فرم بلند و زیبا استفاده کنیم واین کار نیز هم مجلس ما را متفاوتر خواهد کرد وهم هنگام ورود عروس داماد عزیز ما به سالن عروسی چون چراغ های سالن خاموش میشوند این شمع ها یک فضای بسیار رومانتیکی را به وجود خواهند اورد.وتوجه همه ی میهمانان را به خود جلب خواهد کرد.و هرگز مراسم عروسی شما را فراموش نخواهند کردو ان را به خاطر خواهند سپرد.وبه دیگر عروس و داماد هایی هم که قصد برگزاری عروسی دارند توصیه خواهند کرد.که از این متد استفاده کنند.

تالار عروسی مجلل

۸-ایجاد مکان های مناسبی در سالن وباغ تالار برای گرفتن عکس عروس و داماد وهم چنین میهمانان

اگر ما بتوانیم فضاهای مناسبی را در داخل سالن ویا در موحوطه باغ برای گرفتن عکس های تکی ویا دسته جمعی به وجود بیاوریم و طراحی کنیم به طوری که هر کدام از این مکان ها گویای یک چیز ویک صحنه ی خاصی باشند.هم برای میهمانان وعروس داماد خاطره ساز خواهند شد وهم موجبات سر گرمی میهمانان محترم را فراهم خواهد کرد.

۹-میزهای میهمانان را شماره گزاری کنیم وان را بر روی کارت عروسی درج کنیم.

برای این که یک مراسم عروسی بسیار مرتب ومنظم وهمچنین خاصی داشته باشیم میتوانیم میز های میهمانان را شماره گزاری کنیم وهر کدام از شماره ها را طوری بر روی میز ها قرار بدهیم که میهمانان بتوانند ان را به راحتی ببینند وپیدا کنند و هر کدام از میهمانان در میزخاص خود مرتب ومنظم مستقر شوند.و این نکته را نیز فراموش نکنیم که باید این شمار ه ها را بر روی کارت های عروسی نیز درج کنیم.

۱۰-در نظر گرفتن مکانی خاص در ساختمان تالار برای بچه ها

مدیران وصاحبان محترم ما می توانند برای رونق بیشتر تالار خود و جلب رضایت بیشتر عروس و دامادهای عزیز یک مکان خاص به همراه وسایل سرگرم کننده برای کودکان میهمان هایی در نظر بگیرند که والدین ان ها مجبورند ان کودکان را به همراه خود به میهمانی بیاورند.چون این کار علاوه بر ان که رضایت میهمانان را جلب خواهد کرد موجب خواهد شد که مراسم عروسی ما از نظم بسیار خوبی برخوردار باشد.وبسیار مرتب برگزار شود.

۱۱-استفاده از مواد پذیرایی متناسب با فصل عروسی

ما باید در انتخاب مواد خوراکی پذیرایی خود و همچنین نوشیدنی های ان دقت کافی را داشته باشیم وانها را متناسب فصل عروسی خود انتخاب کنیم.به عنوان مثال اگر مراسم عروسی ما در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان است بیشتر سعی کنیم که از نوشیدنی های گرم استفاده کنیم واگر در فصل های گرم است بیشتر سعی کنیم از نوشیدنی های خنک استفاده کنیم , و در انتخاب غذا ودسر نیز همین طور.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.