تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم , چه نکاتی را در مراسم عروسی باید رعایت کنیم؟ : اگر از هر فردی که ازدواج کرده وبرای خود جشن عروسی گرفته بپرسید به شما خواهد گفت که این روز برای او مانند برق و باد بود و در چشم به هم زدنی گذشت.و یک ان سرم را بالا اوردم ودیدم که در حال بریدن کیک عروسی خود هستم و سرم چنان شلوغ بود که اصلا به زمان توجه نداشتم ومتوجه گذشت زمان نشدم ولی لحظات بسیار شاد ومفرحی داشتم که تا اخر عمر محال است انها را فراموش کنم. و حس بسیار زیبایی داشتم که تا به ان لحظه اصلا ان را تجربه نکرده بودم .و دیگر هم شاید نتوانم ان را تجربه کنم.

تشریفات عروسی

معمولا پر استرس ترین بخش از عروسی چند دقیقه قبل از شروع مراسم است :

معمولا عروس ودامادها حدود ده یا پانزده دقیقه قبل از ان که مراسم عروسی آغاز شود. دچار استرس واضطراب بیشتری می شوند و این اضطراب واسترس نیز عادی است.چون شما در ان مراسم ودر مقابل دیدگان همه ی کسانی که به انها اهمیت می دهید وبه انها عشق می ورزید ودوستشان دارید باید برای زندگی اینده ی خود وبرای همیشه تصمیم بگیرید واز ان لحظه به بعد مسئولیت های بزرگی مانند همسر ویا شوهر بودن را قبول کنید وبه ان برای همیشه پایبند باشید.واز طرف دیگر زوج های جوان عزیز نگران چگونگی برگزاری مراسم جشن وزیبا وقشنگ شدن ان هستند.وبیشتر نگران این مسئله هستند که ایا همه ی برنامه های انها به درستی انجام خواهد شد یا نه؟

همه چیز در رابطه با برگزاری مراسم عروسی : راهنمای کامل عروسی

جذاب ترین بخش از عروسی یعنی بله گفتن عروس

بطبع جذابترین وشیرین ترین قسمت از عروسی تان که هرگز ان را فراموش نخواهید کرد بله گفتن عروس خانم است چون در این بخش از عروسی همه ی دوستان وفامیل وخانواده عمیقا احساساتی شده وکار هایی را خواهند کرد که این لحظات برای شما بسیار شیرین ولذت بخش شود وشما هرگز ان لحظه را فراموش نکنید.و بهترین خاطره ی زندگیتان را خواهند ساخت که همیشه از به یاد اوردن ان مسرور شوید.

معمولا در مراسم عروسی برخی از عروس خانم ها وقتی چشم شان به پدر ومادر و خانواده ی خود می افتد وبه این مسئله فکر می کنند که دارن انها را ترک می کنند به خصوص اگر قرار است در یک جای دور از انها ودر شهر دیگری زندگی کنند احساساتی شده ونمی توانند جلوی گریه ی خود را بگیرند وگریه میکنند. واین کاری اجتناب نا پذیر است . شما عروس خانم محترم نیز ممکن است به چنین حالتی در قسمت های آخر عروسی دچار شوید و وگریه کنید.

بنابراین بهتر است با پیش بینی این مسئله از قبل برای ان اماده شده واز آرایشگر خود بخواهید برای شما لوازم ارایشی ضد اب استفاده کند وهمین طور خودتان نیز دستمال کاغذی ورز لب وریمل و…به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به انها دست رسی داشته وارایش خود را باز سازی کنید وقسمت های از بین رفته را دوباره بکشید ودرست کنید.

معرفی بهترین آرایشگاه های تهران : آرایشگاه عروس تهران

درد گرفتن عضلات صورت در اثر لبخند زدن زیاد

عروس خانم خوشگل باید در روز عروسی ودر تمام طول مراسم سعی کند که لبخند به لب داشته باشد.چون این روز بهترین روز زندگی او و نامزداش هست وباید خوشحالی خود را با لبخندشان ابراز کرده ونشان دهند.وهم در زست عکس هایی که در اتلیه می گیرند این نکته را رعایت کنند وهم در جلوی میهمانان ودوستان وخانواده خوددر مراسم .زیرا این روز بهترین وشیرین ترین روز زندگی شما عزیزان است وهیچ دلیلی برای قیافه گرفتن واخم کردن وجود ندارد.

یک نکته که عروس خانم باید در این جا توجه کند این است که در ان قسمت از مراسم که عوس خانم می خواهد برقصد حتما از اقا داماد بخواهد که با لبخند وعشق رقص او را تماشا کند .چون در این صورت هم عروس وداماد جلوه ی قشنگتری خواهند داشت وهم میهمانان از عشق و علاقه ی بین انها لذت خواهند برد.چون در برخی از عروسی ها دیده می شود که هنگام رقص عروس آقا داماد سر خود را پایین انداخته واصلا به عروس خود نگاه نمی کند واین رقص اصلا به دل میهمانان وخود عروس نمی نشیند.ولبخند زیاد در ان روز احتمالا باعث خواهد شد که عضلات صورت شما درد بگیرد ولی شما باید در مقابل این درد بایستید وهمچنان به لبخند زدن خود ادامه دهید.تا مراسم شاد ومفرحی داشته باشید.

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم

شگفت زده شدن از محبت و حمایت دوستان , خانواده و فامیل در مراسم

از انجایی که در مراسم عروسی شما همه ی دوستان وخانواده و آشنایان به خاطر شما در ان مجلس حضور یافته اند پس بطبع توجه همه ی انها به سوی شما است وبه شما وهمسرتان دقت زیادی می کنند.با این وجود امکان دارد که شما به دلیل مشغول بودن با میهمانان وپاسخ گویی به ابراز احساسات انها نتوانید بیشتر کار های خود مانند شام خوردن را انجام بدهیدوحتی بیشتر انها از شما توقع خواهند داشت که با انها عکس یادگاری بگیرید.واین وتقریبا تمام وقت شما را خواهد گرفت.ولی شما از محبت انها خوشحال شده وشگفت زده خواهید شد.

مطالعه کنید : بهترین تشریفات عروسی

در روز عروسی احساس نیاز با تنهایی خواهید داشت.

معمولا در این روز هیج وقت شما تنها نخواهید بود ویکی از دوستان ویا فامیل پیش شما خواهد بود وتا به شما محبت کرده وابراز احساسات کند واین اجازه را به شما نخواهد داد تا تنها شوید پس سعی کنید از قبل این مسئله را پیش بینی کرده وبا ان کنار بیایید وتمام طول مراسم را با دوستان واقوام ومیهمانان بگزرانید.

مقداری خستگی در مراسم عروسی برای زوج های جوان

از انجایی که اکثر افراد به دلیل استرس شب قبل از مراسم نمی توانند خوب بخوابند ودر روز مراسم نیز به دلیل فعالیت های زیاد مانند رفتن با آرایشگاه و مراجعه به اتلیه وگرفتن فیگور های مختلف وبعد از ان رقص در مراسم انها را مقداری خسته می کند.در چنین موقعیتی کانسیلر زیر چشم میتواند به این افراد کمک کند.

برخی از کار ها ممکن است مطابق برنامه ریزی شما پیش نرود.

در بیشتر عروسی ها همه چیز همان طوری که برنامه ریزی شده پیش نمی رود وممکن است خللی در برخی از قسمت های ان پیش اید وعروسی شما نیز ممکن است از این قاعده مستثنا نباشد وقسمت هایی از ان با برنامه ی ریخته شده توسط شما پیش نرود ومشکلی در ان پیش اید. در این زمان شما باید سعی کنید ارام باشید و خون سردی خود را حفظ کنیدومشکل پیش امده را هر چند ریز یا درشت باشد به اطرافیان وخانواده ی خود بسپارید تا در صورت امکان به ان مسئله رسیدگی کرده وان را برطرف کنند.ودر صورت برطرف نشدن سعی کنید که از ان مسئله بگزرید وبه بقیه ی مراسم برسید وخون سرد باشید.چون این مسئله ممکن است برای هر عروسی به وجود اید.

اتفاقات لحظات برنامه ریزی نشده بهترین لحظات عروسی شما خواهد بود

ما به شما اطمینان میدهیم که بهترین وشیرین ترین قسمت از عروسی شما ان قسمت است که شما اصلا از قبل برای ان هیچ گونه برنامه ای نریخته اید ویک دفعه در عروسی اتفاق می افتد.این اتفاق می تواند چند دقیقه تنهایی با همسرتان ویک گفتگوی شیرین با او ویا به آغوش کشیده شدن شما توسط پدر و یا مادرتان ویا دیدن دوستان قدیمی که مدت ها است انها را ندیده اید ویا هر چیز دیگری باشد.که شما را سورپرایز و شاد کند.

داشتن احساسات متفاوت بعد از عروسی

در صورتی هم که شما ازمدت ها قبل هم باهمسرتان اشنا ویا دوست بوده باشید صد در صد مطمئن باشید وقتی که همه چیز را رسمی و قانونی خواهید کرد وبعد از خواندن خطبه ی عقد در بین شما وازدواج شما دو نفر باهم.تغییر زیادی در زندگی واحساس شما روی خواهد داد واحساس شما به هم عمیق تر خواهد شد وبسیار حس قشنگی به هم دیگر خواهید داشت واز گذشته بسیار نزدیکتر بهم خواهید بود ودر مقابل هم احساس مسئولیت خواهید کرد.

معرفی تالار عروسی در : تالار عروسی تهران

مطالبی که در بالا ذکر شد احتمالا برای شما و عروس های دیگر نیز روی خواهد داد شاید شما متوجه به وجود امدن انها نباشید ولی این موارد و اتفاقات پیش می ایند وموجب می شوند که مراسم عروسی شما بسیار جذاب وشیرین شود.شما باید در این روز که بهترین روز زندگی شما است هیج گونه نگرانی را به خود راه ندهید وسعی کنید که در تمام طول ان روز شاد باشید وشادی کنید و از عروسی خود لذت ببرید وبرای خود و دیگران خاطرات شیرین وبه یاد ماندنی بسازید.
ارزومندیم که مطالب گفته شده در بالا برای شما عزیزان مفید واقع شود وشما بتوانید از انها در عروسی خود استفاده ی مفید بکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.