تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

نقش مدیریت مجموعه تشریفات مجالس عروسی در برگزاری مراسم

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 10:07 نویسنده: مهدی نظرات: 0 نظر چاپ

نقش مدیریت مجموعه تشریفات مجالس عروسی در برگزاری مراسم


یک مجموعه تشریفات مجالس عروسی به جهت پذیرایی و مهمانداری از تعداد کثیری میهمان نیازمند داشتن مدیریتی اصولی و نظارتی دقیق دارد تا تمامی برنامه ها مطابق خواسته میزبان پیش رود و نتیجه رضایت بخشی را بهمراه داشته باشد. توانمندی مدیریت تشریفات مجالس عروسی و مهارت وی در آماده سازی و ارائه کلیه خدمات مورد درخواست میزبان و نیز اجرای برنامه از قبیل اجرای موسیقی و نحوه پذیرایی نقش مهمی در برگزاری مراسمی باشکوه و به یاد ماندنی دارد. مسئولیت پذیری و توانایی مدیریت در همانهگی و مدیریت انجام خدمات باید بگونه ای باشد که تقسیم کار بین پرسنل به درستی و عادلانه و با توجه به مهارت و تخصص هر یک از کارکنان باشد تا نتیجه رضایت بخشی را بدنبال داشته باشد.
 
بطور کلی مدیریت تشریفات مجالس عروسی باید ویژگی هایی به شرح زیر داشته باشد:توانایی در تقسیم کار بین پرسنل: در تشریفات مجالس عروسی وظیفه انجام هریک از کارها که بین کارکنان تقسیم میشود با توجه به تخصص و توانایی آنان خواهد بود ازاین رو مدیریت مجموعه بایستی با توجه به نیاز افراد باتجربه و ماهر در زمینه تشریفات مجالس عروسی را استخدام و بکار گیرد.داشتن رفتاری محترمانه با پرسنل و ارباب رجوع: مدیریت یک مجموعه تشریفات مجالس عروسی باید رفتار محترمانه ای با کارکنان و ارباب رجوعان مجموعه داشته باشد چرا که این موضوع یکی از عوامل مهم در جلب مشتری و مشتری مداری و نیزانجام وظایف محوه کارکنان به نحو احسنت میشود و هرگونه رفتار نادرست و بی احترامی به کارکنان حاضر در تشریفات مجالس عروسی سبب نارضایتی آنان میشود که بی مسئولیتی آنان در قبال انجام وظیفه محوله میشود. رفتار و برخورد نادرست با ارباب رجوع و مشتریان نیز طبیعتا" سبب عدم جلب نظر آنان برای عقد قرارداد تشریفات مجالس عروسی و یا حتی درصورت بستن قرارداد سبب فسخ ان میشود.نظارت بر تمیزی و نظافت مکان برگزاری مراسم: پیش از برگزاری مراسم مدیریت شخصا" بایستی از محل برگزاری جشن دیدن کند و شخص دیگری را برای بررسی مکان از تمامی جوانب نفرستد چرا که معمولا" هیچگونه بی نظمی و کم و کاستی در محیط از دید مدیریت پنهان نمیماند. بنابراین بایستی نظارت بر تمیزی و نظافت قبل از برگزاری مراسم نیز از جانب شخص مدیریت رسیدگی و نظارت گردد.
 
پایبندی به کلیه تعهدات درج شده در بند های قرارداد: کلیه اقدامت لازمه و ارائه خدمات بایستی دقیقا" مطابق با بندهای قرارداد منعقد شده بین زوجین و دفاتر تشریفات مجالس عروسی انجام پذیرد. این تعهدات از تجهیزات و میز و صندلی ها گرفته تا نحوه پذیرایی و ساعت حضور میهمانان در سالن مراسم میباشدفراهم آوردن کلیه درخواست های میهمانان مراسم: مدیریت تشریفات مجالس عروسی باید طبق لیست ارائه شده از مشتری دستور فراهم آوردن کلیه تجهیزات از سیستم های سرمایشی و گرمایشی گرفته تا میز و صندلی جهت پذیرایی از میهمانان و جایگاه عروس و داماد را صادر کند و نظارت بر انجام صحیح کارها داشته باشد.پیگیری و رسیدگی به موقع کلیه امور مربوط به تشریفات مجالس عروسی: مدیریت مجموعه باید این توانایی را داشته باشد که کلیه امور مربوط به طراحی، چاپ و نصب پلاکارد در مناسبت های مختلف را مدیریت کند بعلاوه بایستی نحوه انجام امور پذیرایی  میهمانان و ایاب و ذهاب و سایر تدارکات را مدیریت کند و رسیدگی های لازمه را انجام دهد تا کلیه خدمات مربوط به تشریفات مجالس عروسی به نحو احسنت و رضایت بخش انجام پذیرد.قابلیت برگزاری مراسمات و میهمانی های مختلف: کلیه دفاتر تشریفات مجالس عروسی بایستی توانایی برگزاری مراسم های مختلف را داشته باشند و برای هر مراسم یا میهمانی تشریفات خاص آن جشن را تدارک ببینند. چرا که تشریفات مجالس صرفا" مختص برپایی مراسم های عروسی و نامزدی نبوده و میتواند مراسم های دینی و مذهبی، میهمانی های سفارت خارجه، میهمانی های مربوط به شرکت ها و سازمان های مختلف به مناسبت های گوناگون باشد که هر یک تشریفات خاصی را میطلبند.دارا بودن قوه تعامل با ارباب رجوعان: مدیریت باید روابط عمومی و فن بیان قوی در گفتگو با مشتریان تشریفات مجالس عروسی داشته باشد. با دقت و ملایمت به صحبت ها و خواسته های آنان گوش دهد و به پیشنهادات و انتقادات آنان گوش فرا دهد

انتخاب ماشین عروس در برگزاری تشریفات مجالس عروسی

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 10:06 نویسنده: مهدی نظرات: 0 نظر چاپ

انتخاب ماشین عروس در برگزاری تشریفات مجالس عروسی

ماشین عروس یکی از تشریفات مجالس عروسی بشمار می آید که در برپایی مراسم عروسی امری غیرقابل محسوب میشود. برپایی مراسم عروسی از شیرین ترین خاطرات زندگی هر فرد است و انجام تشریفات مجالس عروسی نیز لازمه برگزاری جشن عروسی میباشد.


درنظر گرفتن اتومبیلی بعنوان ماشین عروس از تشریفات مجالس عروسی که با توجه به بودجه مدنظر گرفته شده و نیز مدل دلخواه انتخاب میشود. اجاره ماشین عروس از جمله رایج ترین گزینه ها در تهیه ماشین عروس میباشد. اجاره ماشین عروس از مراکز تشریفات مجالس عروسی و خدمات عروسی که انواع مختلف اتومبیل های لوکس داخلی و خارجی را برای اجاره به عروس و داماد ها دارا میباشند، تهیه میگردد. این مراکز خدمات عروسی لیستی از انواع اتومبیل ها دارند که بسته مدل و نوع اتومبیل هزینه اجاره آنان نیز متفاوت است. از اتومبیل های مدرن و کلاسیک گرفته تا انواع نیمه لوکس و لوکس.


امروزه در تشریفات مجالس عروسی از اتومبیل های لوکس و نیمه لوکس و برخی نیز اتومبیل های کلاسیک بعنوان ماشین عروس استفاده میکنند. برای زوج هایی که بودجه محدودی در اختیار دارند توصیه میشود از اتومبیل های ایرانی و یا کلاسیک بعنوان ماشین عروس خود انتخاب کنند که با گل آرایی آن بسیار شیک میشود و اجاره آن هزینه مناسبی نیز دارد

تشریفات مجالس عروسی و بررسی آن

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 10:05 نویسنده: مهدی نظرات: 0 نظر چاپ

 تشریفات مجالس عروسی و بررسی آن : ازدواج و آغاز یک زندگی مشترک زیباترین و عمیق ترین رابطه انسانی محسوب میشود. تشریفات مجالس عروسی که یکی از پارامترهای شروع زندگی مشترک هر انسانی است. تشریفات مجالس عروسی ... مجری تشریفات و خدمات مجالس عروسی و میهمانی های خاص و ویژه است که با بهره گیری از روش های و طراحی های نوین و مدرن روز دنیا زیباترین روز زندگی شما را خواهد شاخت.
شما زوجین عزیز با مراجعه به دفاتر تشریفات مجالس عروسی میتوانید تصاویر و ویدئوهای مجالس برگزار شده هر مرکز را مشاهده، از نمونه کارها و سطح کیفیت کار مجموعه آگاه شوید و هریک از دفاتر تشریفات مجالس عروسی را با هم مقایسه کنید. در وبسایت این مجموعه میتوانید با کلیک برروی لینک مربوط به نمونه کارهای تشریفات مجالس عروسی این مجموعه از این کارها دیدن نمائید.همچنین میتوانید برای آگاهی از کیفیت پذیرایی و غذاها و دیگر خدمات این مرکز از مراسم دیگر زوج هایی که توسط این مجموعه تشریفات مجالس عروسی برگزار شده است و یا در حال برگزاری است دیدن فرمایید. البته در این میان این نکته را باید مدنظر داشته باشید که مراسمی که از آن دیدن میکنید متناسب با بودجه موردنظر شما باشد. در تشریفات مجالس عروسی تان اگر کیفیت غذا برایتان بالاترین اهمیت را دارد باید از مراسم عروسی دیدن کنید که بیشتری هزینه مراسم صرف غذا شده باشد چرا که بعنوان مثال اگر با به دیدن مراسمی میروید که متناسب با بودجه شما بوده اما بیشترین هزینه صرف خدمات دیگر تشریفات مجالس عروسی (مثلا" صرف تزئینات یا موسیقی و یا ...) شده باشد و این موضوع باعث شود قضاوت نادرستی و اشتباهی درخصوص کار برگزار کننده تشریفات مجالس عروسی بوجود آید ازاین رو باید همه جوانب را قبل از دیدن نمونه مراسم های دفاتر تشریفات مجالس عروسی در نظر قرار دهید تاانتخاب درستی داشته باشید و قضاوت درست انجام دهید.

 
در خصوص هزینه تشریفات مجالس عروسی به خاطر داشته باشید که جهت انتخاب برگزار کنند مراسم تان مجموعه ای را انتخاب کنید که خود بطور مستقیم با خدمات دهندگان تشریفات مجالس عروسی نظیر طراح سفره عقد، گروه موزیک، میوه فروشی و ... در ارتباط باشند چرا که برخی اشخاص کم تجربه و نو پا که به تازگی وارد عرصه برگزاری تشریفات مجالس عروسی شده اند با تشریفات و خدمات مجالس عروسی آشنایی و تجربه کافی ندارند و ازاین رو جهت همانگی هریک از خدمات مجالس عروسی متوسل به وسطه گران میشوند و با توجه به هزینه ای که هریک از این دلالان و واسطه گران دریافت خواهند کرد هزینه تمام شده برگزاری مراسم تان بیش از بودجه درنظر گرفته تان خواهد بود بعلاوه کیفیت کار آنگونه که انتظار دارید نخواهد بود.
بطور کلی هدف از بهره مندی و همفکری مشاورین تشریفات مجالس عروسی این بوده که مراسم عروسی یا نامزدی شما با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه برگزار گردد.
 
مواردی که در قرارداد تشریفات مجالس عروسی باید قید گردد...
•    اشاره به نام ارائه دهندگان خدمات تشریفات مجالس و توضیح مختصر و در عین حال روشنی در خصوص خدمات ارائه دهنده آنها
•    اطلاعات شما و نحوه تماس و ارتباط با شما
•    مجموع کلیه هزینه برپایی مراسم توسط مجموعه تشریفات مجالس عروسی
•    نحوه پرداخت هزینه ها و تسویه حساب، اینکه بصورت نقدی یا اقساط خواهد بود ضمن اینکه مبلغ بیعانع نیز در قرارداد تشریفات مجالس عروسی بایستی قید گردد.
•    شرایط تغییر در خدمات و نیز شرایط فسخ قرارداد تشریفات مجالس عروسی طرفین
•    در صورت نیاز به عقد قرارداد جدید ضمن فسخ کردن قرارداد قبلی تشریفات مجالس عروسی با توضیحات جدید
•    امضاء شما بهمراه مهر و امضاء مدیریت دفتر تشریفات مجالس عروسی
برخی از پرسش هایی که هنگام مراجعه به دفاتر تشریفات مجالس عروسی لازم است پرسیده شود به شرح زیر است:
 نحوه تسویه حساب چگونه است؟
   سابقه کاریتان در حرفه تشریفات مجالس عروسی چند سال است؟
   از امروز تا روز مراسم چند جلسه باید جهت هماهنگی و بررسی کارهای تشریفات مجالس عروسی به این مجموعه مراجعه کنیم؟
    لباس فرم مهماندارها چگونه است؟
     هزینه خدمات مجالس عروسی چگونه است؟
    آیا این امکان وجود دارد که خدمات و تشریفات مجالس عروسی پیشنهادی شما را بررسی و نمونه این خدمات تان را ببینیم؟
    آیا خودمان میتوانیم با ارائه کنندگان خدمات مجالس عروسی از قبیل شیرینی فروشی،  تهیه غذا، طراح سفره عثد و تزئینات و ... حضورا" صحبت داشته باشیم؟
    پکیج های پیشنهادی شما در خصوص تشریفات مجالس عروسی دقیقا" چه مواردی را شامل میشود و هزینه هریک چقدر است؟
    اگر پس از عقد قرارداد تشریفات مجالس عروسی به هر عللی قادر به ارائه خدمات نبودید، مسئولیت این برگزاری مراسم را به عهده خواهید گرفت؟
    درصورت فسخ قرارداد تشریفات مجالس عروسی پس از عقد آن، شرایط عودت هزینه به چه صورت خواهد بود؟

درصورت تمایل به تغییر یا جایگزینی برخی خدمات پس از عقد قرارداد تشریفات مجالس عروسی،آیا این امکان وجود دارد؟
 آیا لیست کلیه ارائه دهندگان خدمات مراسم ما در قرارداد قید میشود؟
 هزینه هریک از خدمات مجالس عروسی به طور دقیق چقدر خواهد بود؟
    و غیره

اهمیت پوشش کارکنان خدمات مجالس عروسی

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 10:04 نویسنده: مهدی نظرات: 0 نظر چاپ

 اهمیت پوشش کارکنان خدمات مجالس عروسی : تعیین نوع پوشش و لباس فرم خاص برای کارکنان بخش خدمات باعث ایجاد هماهنگی و سریع تر پیش رفتن کارها در خدمات مجالس عروسی میشود. اینکه کلیه کارکنان تالار های عروسی از کارکنان خدمات گرفته تا پرسنل اداری تالار ها و نیز کارکنان آشپزخانه، سبب میگردد تا کارکنان به راحتی از دور یکدیگر را شناسایی و هماهنگی های لازم جهت انجام کارها را به راحتی انجام دهند همچنین در زمانیکه محیط بسیار شلوغ است نیز استفاده از لباس فرم مخصوص کارکنان سبب شناسایی راحت آنان از میان جمع میهمانان و دیگر افراد میشود و ارتباط آنان با یکدیگر راحت تر میگردد. از سوی دیگر نیز میهمانان در صورت داشتن درخواستی از کارکنان به راحتی میتوانند آنان را شناسایی و نیاز خود را رفع کنند.

حال در اینجا میخواهیم درخصوص ویژگی های لباس های فرم کارکنان خدمات مجالس عروسی صحبت کنیم:

1.   طرح و رنگ مناسب
رنگ پارچه ای که برای لباس فرم پرسنل خدمات سالن های خدمات مجالس عروسی انتخاب میشود باید خاص و منحصربفرد باشد. رنگ های آبی، سبز و رنگ های پررنگ و جیغ برای لباس فرم کارکنان خدمات مناسب نیست چرا که این رنگها بخصوص رنگ سبز کارکنان بیمارستان ها را بیاد افراد می آورد و حس خوبی را در میهمانان ایجاد نمیکند. بنابراین بهتر است از پارچه های با رنگ های روشن بویژه رنگ سفید برای لباس فرم کارکنان انتخاب شود. پارچه های با رنگ روشن در صورت کثیفی و لکه شدن براحتی قابل دیده شدن است و این امر سبب میگردد کارکنان درصورت مشاهده کثیفی روی لباس سریعا" لباسشان را تعویض کرده و نسبت به شستشوی لباس اقدام کنند.
2.    مرتب و تمیز بودن لباس فرم
همانطور که در مطلب قبلی گفته شد لباس فرم کارکنان خدمات مجالس عروسی بایستی از میان رنگ های روشن بویژه رنگ سفید انتخاب شود تا در هنگام کثیف شدن، وجود کثیفی و لکه رو آن به وضوح قابل مشاهده باشد. رعایت نظافت شخصی و تمیزی لباس فرم کارکنان امری بسیار مهم بخصوص در زمان حضور پیدا کردن در جمع میهمانان مراسم عروسی است. کارکنان خدمات مجالس عروسی باید توجه بسیاری به پاکیزگی و مرتب بودن لباس خود داشته باشند و این امر نیز باید از سوی مدیریت تحت نظارت قرار گیرد چرا که وجود کثیفی یا کهنه بودن لباس کارکنان خدمات مجالس عروسی وجهه مجموعه تشریفات مجالس عروسی را زیر سوال خواهد برد.
3.    درج یک علامت(نشانه) روی لباس فرم
امروزه در اکثر لباس های فرم خدمات مجالس عروسی از رنگ های روشن بویژه رنگ سفید بسیار استفاده میشود اما از آنجایی که در جمعه میهمانان مراسم بسیار دیده میشود که آنان نیز لباس های سفید برتن کرده باشند بنابراین تمایزی از جهت پوشش بین کارکنان خدمات مجالس عروسی و میهمانان ایجاد نمیشود بدین منظور برای ایجاد تمایز و شناسایی راحت کارکنان از میهمانان میتوان از یک نشانه استفاده کرد. این نشانه میتواند علامت اختصاری مجموعه خدمات مجالس عروسی مربوطه باشد که روی لباس درج میشود یا میتوان از نواری تیره رنگ در قسمت آستین ها یا یقه لباس فرم استفاده کرد. برخی تالارها و خدمات مجالس عروسی نیز بدین منظور از اتیکت بر روی پیراهن کارکنان خود استفاده میکنند.
4.    متناسب بودن لباس فرم با اندام کارکنان
هنگامیکه مدیریت سالن برگزاری مراسم عروسی تصمیم به انتخاب پارچه و دوخت لباس فرم برای کارکنان خود میگیرد باید هنگام طراحی و برش پارچه کارکنان حضور داشته باشند تا اندازه گیری های لازم برای تک تک کارکنان انجام گرفته تا لباس فرم متناسب با سایز و اندام هریک از آنان اندازه گیری و دوخته شود چراکه لباس فرم گشاد یا وار رفته بر تن کارکنان علاوه بر بی نشم و شلخته جلوه دادن فرد از نظم و انضباط کاری مجموعه خدمات مجالس عروسی میکاهد

معیارهای تعیین کننده تعرفه خدمات مجالس عروسی

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 10:03 نویسنده: مهدی نظرات: 0 نظر چاپ
 معیارهای تعیین کننده تعرفه خدمات مجالس عروسی : شاید برای شما هم سوال باشد که معیارهای تعیین کننده تعرفه خدمات مجالس عروسی کدام اند و یا برای هرچه بهتر برگزار کردن مراسم عروسی خود و اطلاع از قیمت و تعرفه تشریفات عروسی باید چه اطلاعاتی داشته باشیم.
همانطر که میدانید با درنظر گرفتن میزان و نوع خدمات ارائه شده از سوی خدمات مجالس عروسی به عنوان معیار تعیین کننده در تعیین تعرفه ها و قیمت های برگزاری مراسم باید بدانیم که هریک از این خدمات میتوانند بصورت های مختلفی انجام پذیرند و از طرفی نیز تاثیرات متفاوتی بر هزینه های مراسم عروسی دارد.

برای بهتر آشنا شدن با تعرفه تشریفات عروسی و خدمات مجالس باید بدانیم برخی از خدمات عمده در مجالس عروسی به شرح ذیل میباشد:


ماشین عروس: ماشین عروس یکی از سرویس های خدمات مجالس عروسی است که در دفاتر تشریفات مجالس عروسی ممکن است هم از اتومبیل ایرانی استفاده گردد هم از اتومبیل های لوکس خارجی. که جهت برگزاری یک مراسم عروسی باشکوه لزوما" استفاده از اتومبیل های لوکس بعنوان ماشین عروس ضرورتی ندارد و استفاده از ماشین عروسی ایرانی میتواند تا حد زیادی هزینه خدمات مجالس عروسی را کاهش دهد.
 
گروه موسیقی و خواننده پاپ: پخش موسیقی بصورت زنده، خواننده پاپ و ایجاد فضایی مهیج از دیگر خدمات مجالس عروسی بشمار می آید که با دعوت خواننده های معروف مطمئنا" هزینه کلی خدمات مجالس عروسی افزایش خواهد یافت.

سفره عقد یا اتاق عقد: برخی سالن های تشریفات مجالس عروسی دارای اتاقی مجزا از سالن اصلی بعنوان اتاق عقد هستند و برخی دیگر نیز در قسمت بالای سالن که جایگاه عروس و داماد میباشد سفره عقد برپا میکنند که البته این مورد بسته به نیاز و سلیقه زوجین دارد. برپایی و چیدمان سفره عقد از دیگر خدمات مجالس عروسی است که در زیباتر جلوه دادن سالن عروسی و جشن عروسی تاثیر بسیاری دارد بعلاوه دکور سفره عقد و اقلام چیده شده در سفره عقد نیز در کاهش یا افزایش هزینه مراسم موثر خواهد بود.
 
میوه و شام: پذیرایی از میهمانان با انواع شیرینی، میوه، دسر و درنهایت شام از دیگر خدمات تشریفات عروسی است. در این بین سفره آرایی و تزئین میز غذا و نیز نوع سرو میوه ها نیز از جمله خدمات مجالس عروسی بشمار می آید که نوع ارائه این خدمات نیز در تعیین میزان هزینه مراسم تاثیرگذار است.

عکاسی و فیلمبرداری: فیلمبرداری عروسی و ثبت خاطره زیباترین شب زندگی هرفرد نیز از سرویس های ارائه شده هر تالار و یا مجموعه خدمات مجالس عروسی است. خاطره شب عروسی هر زوجی باید بعنوان بهترین خاطره زندگی شان ثبت شود. امروزه با به میان آمدن دوربین ها و دستگاه های مدرن عکاسی و فیلمبرداری، شیوه فیلمبرداری و عکاسی از مراسم عروسی نیز تغییر کرده است و سبک خاصی را دنبال میکند، ازاین رو نحوه فیلمبرداری و عکاسی، تعداد دوربین های حاضر در مراسم بهمراه فیلمبرداران مراسم، ضبط فیلم در خارج از سالن عروسی و یا در باغ عروسی و همچنین فیلمبرداری پس از پایان مراسم در تالار نیز از معیارهای تعیین کننده مخارج و هزینه های جشن عروسی بشمار می آید. مراسم عروسی بدون فیلمبرداری و عکاسی نمیتواند این روز بزرگ در زندگی هر زوج را برایشان خاطره ساز کند از این رو  فیلمبرداری و عکاسی در خدمات مجالس عروسی از مهمترین عناصر در هر مراسم ازدواج بشمار می آید که انکار ناپذیر است و سبب ثبت لحظه های این شب خاطره انگیز برای هر زوج میشود.

نورپردازی و پروجکشن: یکی دیگر از آپشن هایی که در هزینه های مراسم عروسی تاثیرگذار است نورپردازی و پروجکشن مراسم است. نور پردازی در زیباتر جلوه دادن سالن عروسی بخصوص زمانیکه عروس و داماد در حال ورود به سالن هستند نیز زیباتر شدن عکس و فیلم عروسی بسیار تاثیرگذار است.
 
مراسم آتش بازی: مراسمی از جمله آتش بازی در مجالس عروسی و انجام آن در حین مراسم و بین میهمانان میتواند هیجان و زیبایی خاصی به جشن دهد که البته این قبیل مراسم ها ضرورتی در برگزاری مراسم ندارد و عدم انجام آنها چیزی از شکوه مراسم کم نخواهد کرد.
از دیگر مراسم تشریفاتی که باعث مجلل تر شدن و رسمی تر شدن عروسی میشود توزیع عکس های عروس داماد در سایزهای کوچک بین میهمانان است که برای کاهش هزنیه های عروسی میتوان این مورد از تشریفات مجالس عروسی را حذف کرد.
پارکینگ اختصاصی: اختصاص دادن پارکینگی مختص میهمانان مراسم از دیگر خدمات مجالس عروسی بشمار می آید. البته داشتن پارکینگ اختصاصی برای کلیه تشریفات مجالس عروسی امری واجب و الزامی نیست که این مورد در هزینه های مراسم تاثیرگذار نخواهد بود چرا که همانطور که گفته شد جزء الزامات مجالس عروسی نمیباشد.

با این وجود بسته به میزان بودجه در نظر گرفته شده شما میتوانید برخی از تشریفات مربوط به خدمات مجالس خود را حذف و یا مدیریت کرده تا تناسب بین بودجه و کیفیت مراسم عروسی خود را برقرار کنید.

مشاوران شما در تشریفات عروسی ملل آماده ارائه مشاوره در خصوص هر چه بهتر برگزارکردن مراسم عروسی شما میباشند.