تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

خدمات مجالس | تشریفات عروسی

بهترین باغ های عروسی در تهران


بهترین باغ های عروسی در تهران


در چند سال اخیر، استقبال عروس و داماد ها از باغ تالارها برای برپایی مراسم ازدواجشان به شدت افزایش یافته است. زیبایی، بزرگی و راحتی باغ تالارها را می توان از عمده ترین علل ترویج آن ها در این سال ها دانست. ضمن اینکه تیم تشریفات و خدمات مجالس هم می توانند با دستی بازتر به منظور آراستگی  و مجلل نمودن فضا اقدام نمایند. در صورتی که در تالارها به دلیل محدودیت فضا، از فعالیت و درخشش تیم تشریفات کمی کاسته خواهد شد.

تیم تشریفات عروسی و خدمات مجالس اسداللهی با بهره گیری از تیمی مجرب و با سلیقه آماده خدمات رسانی به عروس و دامادهای عزیز است. از آن جایی که انتخاب یک باغ تالار درخور و متناسب با سلیقه عروس و داماد ها کار دشواری است، بر آن شدیم تا در مورد برخی از باغ تالارهای خوب استان تهران اطلاعاتی را به زوج های دوست داشتنی ارائه دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

باغ تالار تشریفاتی آریانا

باغ تالار تشریفاتی آریانا با گنجایشی فوق العاده، یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که تعداد میهمانانشان به سقف 1000 نفر می رسد. این باغ تالار که در اتوبان همت-غرب، خیابان استاد شهریار واقع شده است، دارای تمامی امکانات رفاهی می باشد. اتاق عقد مجلل، گروه موسیقی زنده، سالن دنس، لوکیشن لوکس عکاسی، بازارچه، سفره خانه و... از جمله امکانات این باغ تالار وسیع به حساب می آید.

باغ تالار همتی

باغ عروسی همتی از دیگر باغ تالارهای پرطرفدار غرب تهران است که در محدوده چیتگر واقع شده است. ظرفیت بالا، سالن های مجلل و وی آی پی، کیفیت بالای پذیرایی و... علت محبوبیت این تالار قدیمی در نزد عروس  دامادها است. علاوه بر این که، باغ تالار همتی به دلیل قرار گرفتن در محدوده چیتگر، به علت پوشش گیاهی زیاد از آب و هوای خوشی نیز برخوردار است.

باغ تالار باران

اگر به دنبال یک باغ تالار شیک و مدرن می گردید، ما به شما باغ تالار باران را پیشنهاد می کنیم. این باغ تالار که در منطقه گرمدره و در 23 کیلومتری غرب تهران واقع شده است، دارای دسترسی راحتی می باشد.  مناظر و فضای بیرونی این تالار بسیار زیبا و رویایی است، ضمن اینکه از طراحی داخلی ساده و چشم نوازی نیز برخوردار است. سالن این باغ تالار وسیع برای پذیرایی از 400 میهمان بسیار مناسب است.

باغ تالار الیسا

باغ تالار الیسا یکی از باغ تالارهای پررونق در شرق تهران است. این باغ تالار از طراحی بسیار شیکی برخوردار است و فضای سبز آن بالغ بر دوهزار متر مربع می باشد که وجود آلاچیق و آب نما جذابیت ان را دو چندان کرده است. این باغ تالار برای عروس و دامادهایی که تعداد میهمانان آن ها به 600 نفر می رسد، گزینه مناسبی می باشد.

باغ تالار دشت شقایق

این باغ تالار، یک انتخاب خوب برای عروس و دامادهای امروزی و خوش سلیقه است. دشت شقایق با قرار گرفتن در منطقه چیتگر، از باغ تالارهای پررونق غرب به حساب می آید. این باغ تالار محبوب 15000 متر مربع وسعت دارد و طراحی آن بسیار ساده، کلاسیک و چشم نواز است. این باغ تالار برای افرادی ک به دنبال جایی زیبا و وسیع می گردند، بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که  ظرفیت باغ تالار دشت شقایق 2200نفر می باشد.

باغ تالار قصرپارسیان

این باغ تالار که از محبوبیت خوبی هم برخوردار است، در منطقه شرقی تهران(استخر شمالی) واقع شده است. ظرفیت قصر پارسیان از 200 نفر الی 1800 نفر متغیر می باشد. امکان پرواز عروس و داماد با بالن و ظرفیت پارکینگ نامحدود دو گزینه بسیار جالبی است که عروس و دامادها را برای برپایی مراسم عروسی، به سمت خود می کشد.

بهترین باغ های عروسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.